Change!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Change!


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Killed by a wolf...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gina

Gina


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 02-07-10
Leeftijd : 36

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Kracht (Max. 4): Veranderd in een 'slang'
Partner:

Killed by a wolf... Empty
BerichtOnderwerp: Killed by a wolf...   Killed by a wolf... Emptyvr jul 02, 2010 6:32 pm

Gina liep en zocht naar het graf van haar moeder, en liep en zocht naar het graf van haar vader. Ze zag de bekende tekst weer staan 'Hier rust onze moeder, en Hier rust onze vader' Rust in vrede lieve mama en lieve papa. 'We love you' en nog wat gedichten. Gina probeerde zich weer in te leven op het moment. Ze speelde buiten en toen viel ze neer.. opeens? Met haar hoofd gebogen zakte ze neer naast het mooie graf. Ze legde haar hand op de oude foto en wreef het stof er af. De bos rozen legde er schuin boven de foto. Een traantje viel op het oog van de foto en liet een klein rond plasje achter.

[Alleen ik en Fry.]


Laatst aangepast door Gina op vr jul 02, 2010 7:50 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Fry

Fry


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 01-07-10

Character sheet
Leeftijd: 15
Kracht (Max. 4): | Kan 2 katana's laten verschijnen || kan gedachtes lezen ||| kan in een witte wolf veranderen
Partner: A lone wolf doesn't need a partner.

Killed by a wolf... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Killed by a wolf...   Killed by a wolf... Emptyvr jul 02, 2010 6:57 pm

Heel voorzichtig liep Fry tussen de bomen door, ze wist dat ze als ze deze weg bleef volgen bij het kerkhof uit zou komen, toch bleef ze de vaag bekende geur volgen. En ja, ze kwam uit op de plek die ze haatte, het kerkhof. Gedreven door nieuwgierigheid begon ze toch maar te lopen en ze stopte vlak bij een meisje met goren haar, groene ogen en.. eigenlijk was het meisje helemaal groen. Het deed Fry denken aan de kleur van een slang. Voorzichtig concentreerde Fry zich op het meisje en probeerde haar gedachtes te lezen. ,,Je ouders zijn vermoord door een wolf..?" gokte ze lichtelijk verbaasd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gina

Gina


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 02-07-10
Leeftijd : 36

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Kracht (Max. 4): Veranderd in een 'slang'
Partner:

Killed by a wolf... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Killed by a wolf...   Killed by a wolf... Emptyvr jul 02, 2010 7:15 pm

Gedreven door nieuwsgierigheid, stopte één of andere meisje vlak bij bij Gina. 'Probeer je mijn gedachtes te lezen? Maar ja...' beantwoordde ze op 'Je ouders zijn vermoord door een wolf...?' '...mijn ouders zijn vermoord door een wolf' vervolgde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fry

Fry


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 01-07-10

Character sheet
Leeftijd: 15
Kracht (Max. 4): | Kan 2 katana's laten verschijnen || kan gedachtes lezen ||| kan in een witte wolf veranderen
Partner: A lone wolf doesn't need a partner.

Killed by a wolf... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Killed by a wolf...   Killed by a wolf... Emptyvr jul 02, 2010 7:30 pm

[Ze zei dat JOUW ouders vermoord waren door een wolf, niet dat haar ouders vermoord waren door een wolf.. Razz Ook kan je het normaal niet voelen als iemand je gedachtes kan lezen en als ze het dacht is het ook onlogisch, want je verwacht niet van zomaar de eerste de beste dat ze gedachten kan lezen..]
Fry trok even haar wenkbrauwen op en keek naar de grafsteen waar het meisje bij had zitten huilen. ,,Dus.." zei ze droogjes ,,Van welke familie ben je..?" het klonk nieuwsgierig, maar op een of andere manier klonk het ook alsof ze het al wist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gina

Gina


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 02-07-10
Leeftijd : 36

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Kracht (Max. 4): Veranderd in een 'slang'
Partner:

Killed by a wolf... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Killed by a wolf...   Killed by a wolf... Emptyvr jul 02, 2010 7:48 pm

"van... van... Welke familie?" vroeg ze. en Ze keek op naar het één of andere meisje vlak bij bij Gina. "De familie van Bakemo" beantwoordde ze op 'Van welke familie ben je...?' en Ze liep dichter en dichter bij, bij het één of andere meisje. "En jij, van welke familie ben je...?" vroeg ze. En ze wachtte een antwoord af.



Laatst aangepast door Gina op za jul 03, 2010 11:34 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Fry

Fry


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 01-07-10

Character sheet
Leeftijd: 15
Kracht (Max. 4): | Kan 2 katana's laten verschijnen || kan gedachtes lezen ||| kan in een witte wolf veranderen
Partner: A lone wolf doesn't need a partner.

Killed by a wolf... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Killed by a wolf...   Killed by a wolf... Emptyvr jul 02, 2010 7:56 pm

'Bakemo..' antwoorde het meisje, Fry keek haar even vreemd aan, ze was van haar familie.. Maar onder welke rang zou ze vallen? 'En jij, van welke familie ben je..?' vroeg het meisje, waarmee ze fry weer uit haar gedachtes schudde. ,,Ik ben Fry.." antwoordde ze droogjes, ze wist wel dat het meisje niet om haar naam vroeg, maar het boeide haar niet ,,Fry Bakemo.." voegde ze toch maar toe, maar voor het meisje kon beginnen met vragen te stellen, besloot Fry een vraag te stellen. ,,Welk dier ben jij?" het leek voor anderen een onlogische vraag, maar alle leden van de Bakemo familie konden in een dier transformeren, ze verdelen de familie leden in 'rangen' die uitgingen van in welk dier je kon veranderen. Fry zat bij de Wolf rang, daarom stond er op bijna alle wettige documenten wolf achter haar achternaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gina

Gina


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 02-07-10
Leeftijd : 36

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Kracht (Max. 4): Veranderd in een 'slang'
Partner:

Killed by a wolf... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Killed by a wolf...   Killed by a wolf... Emptyvr jul 02, 2010 8:06 pm

Gina trok even haar wenkbrauwen op. "Toch ook één van de familie, Bakamo?" vroeg ze. en Ze wachtte Fry's antwoord af. "en... Ik ben trouwens, Gina. Aangename kennismaking" vervolgde ze. en Ze stak één van haar twee handen uit. "Ik ben een... Ik ben een..." stotterde ze. en Ze keek even op naar Fry. "...een slang. en jij, Welk dier ben jij?" vervolgde ze. en Ze wachtte Fry's antwoord af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fry

Fry


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 01-07-10

Character sheet
Leeftijd: 15
Kracht (Max. 4): | Kan 2 katana's laten verschijnen || kan gedachtes lezen ||| kan in een witte wolf veranderen
Partner: A lone wolf doesn't need a partner.

Killed by a wolf... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Killed by a wolf...   Killed by a wolf... Emptyvr jul 02, 2010 8:16 pm

Het meisje was best vreemd, herhaalde veel dingen, maar het was toch familie, een soort van... '' Ik ben trouwens Ginia. Aanganeme kennismaking.." sprak het meisje, dat dus blijkbaar Gina heette en Fry knikte alleen even. Ze wachtte geduldig tot het antwoord op haar vraag 'Ik ben een...' het was even stil, waarom het meisje even pauzeerde met praten begreep Fry niet, maar gelukkig ging ze na een paar seconde alweer verder 'Een slang... En welk dier ben jij?' Fry keek even achterdochtig, slangen en wolven hadden in hun familie geen slechte band, maar zeker ook geen goede... ,,Wolf.."antwoorde ze toch maar, het zou waarschijnlijk vreemd overkomen, sinds Gina's ouders waren vermoord door een wolf.. Zouden haar ouders ook het slachtoffer van de aanval van haar broer zijn geweest...?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gina

Gina


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 02-07-10
Leeftijd : 36

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Kracht (Max. 4): Veranderd in een 'slang'
Partner:

Killed by a wolf... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Killed by a wolf...   Killed by a wolf... Emptyza jul 03, 2010 5:08 am

'Wolf...' antwoordde ze toch maar. Gina trok even één van haar twee wenkbrauwen op. "Nee toch... Nee toch... een Wolf!!!" mompelde ze. en Ze keek even op van Fry. Naar het graf van haar moeder, en Naar het graf van haar vader. "Ben jij... Ben jij... ECHT een wolf!!!" stotterde ze. en... Ze was flauwgevallen.



Laatst aangepast door Gina op za jul 03, 2010 11:54 am; in totaal 8 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Fry

Fry


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 01-07-10

Character sheet
Leeftijd: 15
Kracht (Max. 4): | Kan 2 katana's laten verschijnen || kan gedachtes lezen ||| kan in een witte wolf veranderen
Partner: A lone wolf doesn't need a partner.

Killed by a wolf... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Killed by a wolf...   Killed by a wolf... Emptyza jul 03, 2010 7:31 am

'Nee toch.. Nee toch..' hoorde ze Gina vaagjes mompellen, ze zuchtte, het was voorspelbaar voor een slang om bang te zijn voor een wolf, vooral als een wolf je ouders had vermoord.. 'Ben jij.. Ben jij.. Eeen wolf..' ze stotterde even en Fry keek haar even vaag aan ,,Ander zei ik het toch n.." maar nog voor ze haar laatste woord af kon maken lag Gina al op de gront. Fry ging ruzstig naast haar zitten, ze ging gewoon geduldig wachten tot Gina weer bij zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gina

Gina


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 02-07-10
Leeftijd : 36

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Kracht (Max. 4): Veranderd in een 'slang'
Partner:

Killed by a wolf... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Killed by a wolf...   Killed by a wolf... Emptyza jul 03, 2010 11:52 am

Gina lag nog steeds op de grond. 'Anders zei ik het toch n...' Gina kwam langzaam aan terug bij, bij het bewust zijn. "...iet" mompelde ze, om toch maar Fry haar laatste woord af te maken. en Ze keek op naast haar, naar Fry. "Hoelang was ik... Hoelang was ik... Bewusteloos?" vroeg ze, en Ze wachtte Fry's antwoord af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fry

Fry


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 01-07-10

Character sheet
Leeftijd: 15
Kracht (Max. 4): | Kan 2 katana's laten verschijnen || kan gedachtes lezen ||| kan in een witte wolf veranderen
Partner: A lone wolf doesn't need a partner.

Killed by a wolf... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Killed by a wolf...   Killed by a wolf... Emptyza jul 03, 2010 11:58 am

In de tijd dat Gina bewustenloos was had Fry haar been opgetrokken, haar arm er om heen geslagen en vervolgens weer naar Gina gekeken. Af en toe vielegn ahar ogen evne dicht, maar ze dwong zichzelf ze open te houden. Niet zo zeer omdat ze Gina wouw helpen, maar meer omdat ze geen zin had in haar slaap gewurgt te worden. '..iet..' hoorde ze Gina opeens na een lange tijd haar laatste woord afmaken en ze zuchtte even 'Hoelang was ik.. Hoelang was ik.. Bewustenloos?' Fry tilde haar hoofd even op en ging rehctop zitten. ,,Weet ik veel.." mompelde ze verveeld ,,Een uurtje ofzo.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gina

Gina


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 02-07-10
Leeftijd : 36

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Kracht (Max. 4): Veranderd in een 'slang'
Partner:

Killed by a wolf... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Killed by a wolf...   Killed by a wolf... Emptyza jul 03, 2010 4:13 pm

Gina ging ook (net zoals Fry) rechtop zitten. "Een uurtje" mompelde ze. "Was ik een uurtje, bewusteloos?" vroeg ze. en Ze wachtte Fry's antwoord af. Ze keek even op naar het graf van haar moeder, en Ze keek even op naar het graf van haar vader. en Ze keek terug op naar Fry. "Verveel je je ofzo?" vroeg ze. en Ze wachtte Fry's antwoord af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fry

Fry


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 01-07-10

Character sheet
Leeftijd: 15
Kracht (Max. 4): | Kan 2 katana's laten verschijnen || kan gedachtes lezen ||| kan in een witte wolf veranderen
Partner: A lone wolf doesn't need a partner.

Killed by a wolf... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Killed by a wolf...   Killed by a wolf... Emptyzo jul 04, 2010 10:29 am

,,Nee, je was geen uurtje bewustenloos, daarom zeg ik het ook.." zei Fry sarcastisch, ze begreep zelf ook neit waaorm ze dat deed. Misschien reageerde ze zo vanwegen de instinctieve rivaliteid tussen de rangen van de Bakemo familie. Bij de tweede vraag wouw Fry bijna weer iets sarcastisch zeggen, maar hield zich in. ,,Ja.." gaf ze gewoon toe en ze week haar ogen richting de lucht ,,Ik begrijp eigenlijk niet eens waarom ik op je geur af ben gekomen.." eigenlijk begreep ze het wel, het kwam omdat de geur haar vaag bekend voor kwam... Natuurlijk, ze rook naar haar familie, maar Fry had zeker geen slang verwacht...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gina

Gina


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 02-07-10
Leeftijd : 36

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Kracht (Max. 4): Veranderd in een 'slang'
Partner:

Killed by a wolf... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Killed by a wolf...   Killed by a wolf... Emptyzo jul 04, 2010 11:32 am

"Geen uurtje of één uurtje?" vroeg ze. en Ze keek op naar Fry. Het graf van haar moeder en Het graf van haar vader was ze al vergeten. "maar... Ik begrijp het ook eigenlijk niet eens waarom je op mijn geur af ben gekomen" zei ze, op 'Ik begrijp eigenlijk niet eens waarom ik op je geur af ben gekomen..' Nog steeds keek ze op naar Fry, en NIET naar Het graf van haar moeder en Het graf van haar vader.

Terug naar boven Ga naar beneden
Fry

Fry


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 01-07-10

Character sheet
Leeftijd: 15
Kracht (Max. 4): | Kan 2 katana's laten verschijnen || kan gedachtes lezen ||| kan in een witte wolf veranderen
Partner: A lone wolf doesn't need a partner.

Killed by a wolf... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Killed by a wolf...   Killed by a wolf... Emptyzo jul 04, 2010 1:07 pm

Gina reageerde dom op haar sarcastische opmerking en Fry besloot er niet op te reageren. Alsof dat mens geen sarcasme zou kunnen snappen... Gina reageerde ook met dat zij ook niet begreep waarom Fry op haar geur af was gekomen, weer rolde Fry even met haar ogen. Het verbaasde haar dat het meisje hier kwam zodat ze het graf van haar ouders bezocht, maar er nu helemaal geen belangstelling meer voor leek te hebben... Fry week haar ogen even af omdat de blik van Gina haar ogen maar niet met rust zou laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gina

Gina


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 02-07-10
Leeftijd : 36

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Kracht (Max. 4): Veranderd in een 'slang'
Partner:

Killed by a wolf... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Killed by a wolf...   Killed by a wolf... Emptyzo jul 04, 2010 5:35 pm

Gina wachtte nog steeds af op een antwoord, van Fry. "Antwoord je nog op me vraag?" vroeg ze. Ze keek naar het graf van haar moeder, en Ze keek naar het graf van haar vader. "Het spijt me" mompelde ze. en Ze keek naar Fry. "en... Wat is er met je moeder?" vroeg ze. "en... Wat is er met je vader?" vroeg ze. en Ze wachtte een antwoord af. "Ik mis... Mijn moeder en Mijn vader" mompelde ze.

Een traan gleed over haar wang, één klein traantje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fry

Fry


Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 01-07-10

Character sheet
Leeftijd: 15
Kracht (Max. 4): | Kan 2 katana's laten verschijnen || kan gedachtes lezen ||| kan in een witte wolf veranderen
Partner: A lone wolf doesn't need a partner.

Killed by a wolf... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Killed by a wolf...   Killed by a wolf... Emptyzo jul 04, 2010 6:33 pm

Toen Gina vroeg of Fry ngo ging antwoorden, schuddie die gewoon even droogjes met haar hoofd, omdat het antwoord gewoon achter de hand lag en toen ze opeens zei dat het haar speet trok Fry even een benkbrouw op. 'Vreemd meisje..' herhaalde ze weer in haar hoofd, toen Gina froeg wat er met haar ouders was werd Fry haar gezichtuitdruking kil ,,Als je echt vna onze familie was, had je wel geweten dat mijn ouders het zelfde lot hebben ondergaan als de jouwe.." antwoorde ze hard, toen Gina zei dat ze haar ouders misde en er een traan over haar wang rolde, had Fry geen idee hoe ze moest reageren en ze keek dus gewoon maar weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gina

Gina


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 02-07-10
Leeftijd : 36

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Kracht (Max. 4): Veranderd in een 'slang'
Partner:

Killed by a wolf... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Killed by a wolf...   Killed by a wolf... Emptyzo jul 04, 2010 8:08 pm

Gina ademde in, en Gina ademde uit. "Killed by a wolf..." herhaalde ze in haar hoofd. Ze keek 'even maar' naar het graf van haar moeder. en Ze keek 'even maar' naar het graf van haar vader. Voor de allerlaatste keer. "ja maar... ja maar..." stotterde ze. en Ze beet op haar onderlip. "...vermoord, door wie?" vervolgde ze. en Ze keek naar Fry.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Killed by a wolf... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Killed by a wolf...   Killed by a wolf... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Killed by a wolf...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Change! :: [RPG] Donker gedeelte :: Kerkhof-
Ga naar: