Change!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Change!


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Chinese Zodiac

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kyo

Kyo


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 25-06-10

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Kracht (Max. 4): Veranderd in een kat bij sterke emoties, of een omhelsing van een meisje. Zonder armband, in de regen veranderd hij is een draak/monster.
Partner: I'm A LONER!!

Chinese Zodiac Empty
BerichtOnderwerp: Chinese Zodiac   Chinese Zodiac Emptyzo jul 04, 2010 12:12 pm

Well, op Ws had ik al zoiets. Ik denk niet dat ik meteen iedereen ga zoeken nu, maar wel een Kagura. Dat MOET gewoon want dat maakt het leuk. x'D

De Chinese Dierenriem/Chinese Zodiac bestaat uit 12 tekens, ieder toegekend aan één mens. Daarnaast heeft dit 'verhaal' nog twee extra tekens: de 'God' (dit is niet helemaal het juiste woord, maar voor de rest van de dierenriem is deze leider dat wat het dichtst bij God in de buurt komt) en de kat, de verstoteling. Alle dierenriem tekens zijn gebonden aan de God. Ze doen wat hij zegt, omdat het zo is. Zijn wil is wet.

Om onbekende redenen, wil de God niet dat dierenriemtekens onderling een relatie aan gaan. Alhoewel juist alleen de tekens onderling weten wat het werkelijk betekent om op deze manier gebonden te zijn. Het zou niet de eerste keer zijn dat de God de mensen martelt die toch een relatie aangaan. En dat laten ze gebeuren, want ze moeten de regels volgen. Dit willen ze ook, het is veel meer dan een verplichting, ze doen het omdat het zo is en vinden het niet erg, maar haatte het tegelijkertijd ook. Ze houden van hun God en zijn bang voor hem.
De kat is de absolute verstoteling, maar daarbij wel wat meer vrij van de 'God'. De dierentekens mogen dus geen relaties ondergaan onderling, maar ook van buitenstaanders moet 'God' niets weten. De familie houd zich het liefst gedeisd en op zichzelf. De leden zijn uiterst waakzaam als het dus gaat om relaties, aangezien dit (bijna) altijd mis gaat.
Als een lid van de dierenriem iemand van buiten de groep omhelst, kust enz. veranderd hij of zij in zijn dierenriem teken.

Info Kagura(het varken)
Het Varken gaat voor de honderd procent voor werkelijk alles wat ze doet. Overal maakt ze een storm in een glas water en kan werkelijk om de kleinste dingen ontploffen, maar ze bedoelt het goed. Als enige dierenriemteken houdt ze werkelijk van de kat en laat ze dit ook zien. Het enige punt is dat ze deze liefde zichzelf heeft opgelegd en dat ze dat niet (meer) ziet. Ze verplettert de Kat als het ware met haar liefde en geeft hem niet de ruimte om adem te halen - destemeer omdat hij haar niet op dezelfde manier ziet. Ze kent zijn andere vorm, maar dat houd haar niet tegen.
Ze denkt daarbij dat ze later gaan trouwen omdat Kyo dat heeft gezegd. Alleen deed hij dit omdat ze hem anders zou vermoorden, nou ja, een steen op hem zou gooien, die in dat filmpje. x'D

Filmpje over hoe de relatie tussen Kyo en Kagura is:



Hier is de info die bij Kyo staat, dat is al best wat uitleg, die je ook moet weten om Kagura te spelen.
Spoiler:

GEVONDEN
Kagura (het varken)

Misschien zoek ik nog wat andere leden, later, maar voor nu hou ik het hier bij.


Laatst aangepast door Kyo op di jul 06, 2010 9:54 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul

Soul


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 30-06-10

Character sheet
Leeftijd: 13 jaar
Kracht (Max. 4): Death Scythe | Snelheid | Onzichtbaarheid | ?
Partner: *legt koekje neer* Naïla, waar ben je ~

Chinese Zodiac Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chinese Zodiac   Chinese Zodiac Emptyma jul 05, 2010 6:35 pm

Hmm, ik wil haar op zich wel spelen. Ik speel hier eigenlijk alleen Soul, dus eentje kan er nog wel bij. Ik ben Abigail, by the way :3
Ik ben nog niet heel ver in de anime, dus ik weet nog niet zoveel over Kyo of Kagura. Maar ik zal hun op wiki'en, of zo x')
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyo

Kyo


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 25-06-10

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Kracht (Max. 4): Veranderd in een kat bij sterke emoties, of een omhelsing van een meisje. Zonder armband, in de regen veranderd hij is een draak/monster.
Partner: I'm A LONER!!

Chinese Zodiac Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chinese Zodiac   Chinese Zodiac Emptyma jul 05, 2010 9:26 pm

Jeej Abi Very Happy
En ja er zal vast wel wat te vinden zijn over hun. Ik heb al wat info geleverd, zal vast meer te vinden zijn. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul

Soul


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 30-06-10

Character sheet
Leeftijd: 13 jaar
Kracht (Max. 4): Death Scythe | Snelheid | Onzichtbaarheid | ?
Partner: *legt koekje neer* Naïla, waar ben je ~

Chinese Zodiac Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chinese Zodiac   Chinese Zodiac Emptydi jul 06, 2010 7:48 pm

Kyo schreef:
Jeej Abi Very Happy
En ja er zal vast wel wat te vinden zijn over hun. Ik heb al wat info geleverd, zal vast meer te vinden zijn. Wink

Jeej Wazzbeer Very Happy
Oke, is het dan goed als ik haar aanmaak, of niet? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyo

Kyo


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 25-06-10

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Kracht (Max. 4): Veranderd in een kat bij sterke emoties, of een omhelsing van een meisje. Zonder armband, in de regen veranderd hij is een draak/monster.
Partner: I'm A LONER!!

Chinese Zodiac Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chinese Zodiac   Chinese Zodiac Emptydi jul 06, 2010 9:54 pm

Jup, is helemaal oke ^^
Je bent zelf erg goed in bewerken enzo dus ik denk niet dat ik een setje voor je hoef te maken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Chinese Zodiac Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chinese Zodiac   Chinese Zodiac Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Chinese Zodiac
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Change! :: Algemeen :: Verhaallijnen-
Ga naar: