Change!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Change!


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Jeeej, it's me!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Kyo

Kyo


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 25-06-10

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Kracht (Max. 4): Veranderd in een kat bij sterke emoties, of een omhelsing van een meisje. Zonder armband, in de regen veranderd hij is een draak/monster.
Partner: I'm A LONER!!

Jeeej, it's me! Empty
BerichtOnderwerp: Jeeej, it's me!   Jeeej, it's me! Emptyvr jun 25, 2010 1:08 pm

Heey,
Sommige zullen mij ook wel kennen van Wolf story als (de geniale moderator) Alice. *kuch*
Ik ben Wazoula een meisje van 15 jaar.
Mijn bijnamen zijn: Wazilikie, Wazzie, WazBeer, Ralf en Ei.
Ik zit op veel RPG sites en het is ook een van mijn hobby's, daarbij RPG ik al iets van 2,5 jaar.
Ik woon in Amsterdam samen met mijn ouders en mijn broertje van 13.
Mijn andere hobby's zijn paardrijden, ik rijd al 4 jaar. Tekenen iets wat ik wel kan en heel graag doe en ik hou ook van lezen, zingen en natuurlijk Twilight en andere films kijken.
We hebben euhm een Wii een PS2 en net een nieuwe PS3. *Sorry dat ik dat even moet zeggen x'D*
Ik heb een Deviantart account: Wazilikie
Ik ben ongelooflijk verslaaft aan Warrior cats en Twilight (Jacob, Edward & ALICE) en mijn favo RPG's zijn Wolf story, BMH en FRUITS BASKET.
Verder heb ik 3 katten. Atreyu (kater), Odette (poes) en Sietse (poes). Ik deel ook nog een paardje met een nichtje van mij. Het paard heet Fabiola.
Mijn favo karakter uit Fruits Basket is Kyo, dat zie je denk ik wel. Toen ik hierover las op ws dacht ik, oo dat is mijn kans, want hier mag je ook nog eens krachten hebben. Perfect voor de Fruits Basket karakters!
Ook hou ik heel erg van de blackblood alliance.

Meer vragen? Je mag ze gerust stellen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ligeia

Ligeia


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 24-06-10

Character sheet
Leeftijd: 18 Jaar
Kracht (Max. 4): Zwarte Magie, In dieren veranderen, Geesten krachten, Woedeaanvallen
Partner: Will you be my prey?

Jeeej, it's me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeeej, it's me!   Jeeej, it's me! Emptyvr jun 25, 2010 1:21 pm

Waza!
Wazoula komt ook even langs om te spieken xD
Dan moet 't wel een goede RPG zijn (A) xD

Geen vragen, alleen een warm welkom Razz

Gr. Quinty.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyo

Kyo


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 25-06-10

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Kracht (Max. 4): Veranderd in een kat bij sterke emoties, of een omhelsing van een meisje. Zonder armband, in de regen veranderd hij is een draak/monster.
Partner: I'm A LONER!!

Jeeej, it's me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeeej, it's me!   Jeeej, it's me! Emptyvr jun 25, 2010 1:52 pm

Thanks Very Happy Quinty
En tja, ik vond het er wel mooi uit zien enzo, het bood een perfecte kans dus ik hoop dat het gezellig gaat worden.

WazzBeer
Terug naar boven Ga naar beneden
Sasuke
Admin
Sasuke


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 17-06-10
Woonplaats : .. o.O

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar.
Kracht (Max. 4): Kan in verschillende dieren veranderen. Is heel snel. Sharingan. Jutsu's.
Partner: -

Jeeej, it's me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeeej, it's me!   Jeeej, it's me! Emptyvr jun 25, 2010 2:03 pm

Welkom Wazoula! =D
Leuk dat er toch nog zoveel mensen positief over zijn xD Ik zelf denk er heel anders over
Ik hoop dat het toch nog een succes wordt! :3
Voor vragen kan je bij mij terecht!

xx. Kiki/Sasuke.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://change.narutorpg.org
Miyuki

Miyuki


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 26-06-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : In een kartonnen doos >=)

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Kracht (Max. 4): Kan alles uitvoeren wat ze bedenkt [fysiek] || ze heeft duistere magie in zich [nog oncontroleerbaar], wat ze loslaat wanneer ze haar zelfbeheersing verliest, veroorzaakt door een [recent] gevecht met een duivel wat ze had overleefd || Ze kan veranderen in een tijger || Meesteres van vuur
Partner:

Jeeej, it's me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeeej, it's me!   Jeeej, it's me! Emptyza jun 26, 2010 8:43 pm

Welkom Wazoula! Very Happy
Wat leuk dat je hier ook zit, en voor vragen kan je niet bij mij terecht want ik ben ook pas nieuw >=).
Misschien ken je mij ook van Ws? Ik ben Accalia, Sable en die hele zooi Smile

xx. Jeanine/Miyuki
Terug naar boven Ga naar beneden
Erica

Erica


Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 28-06-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Grunn >=]

Character sheet
Leeftijd: 13 jaar
Kracht (Max. 4): Wind; vliegen/zweven;...;.... (laatste 2 kent ze nog niet)
Partner: Lesbian, you know...

Jeeej, it's me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeeej, it's me!   Jeeej, it's me! Emptywo jun 30, 2010 8:17 am

Wazbeer =D Hier komen ook echt veel Wsmensjes heen volgens mij... O,o
Ben er zelf ook een! =D *Quinty begon erover en toen kwam ik ook maar*
Gezellig toch... Ik zit dus ook op Ws =D Ben Imbolc, Shira, Damiana, Lydda en nog 5 =D

Kussies Erin/Erica
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyo

Kyo


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 25-06-10

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Kracht (Max. 4): Veranderd in een kat bij sterke emoties, of een omhelsing van een meisje. Zonder armband, in de regen veranderd hij is een draak/monster.
Partner: I'm A LONER!!

Jeeej, it's me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeeej, it's me!   Jeeej, it's me! Emptyzo jul 04, 2010 12:01 pm

Heey, jullie beide ken ik wel.
En ik vind het er gewoon gaaf uit zien Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Jeeej, it's me! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jeeej, it's me!   Jeeej, it's me! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jeeej, it's me!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Change! :: Algemeen :: Voorstel topics :: Real-Life personage-
Ga naar: