Change!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Change!


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Followin' me?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Sasuke
Admin
Sasuke


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 17-06-10
Woonplaats : .. o.O

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar.
Kracht (Max. 4): Kan in verschillende dieren veranderen. Is heel snel. Sharingan. Jutsu's.
Partner: -

Followin' me? Empty
BerichtOnderwerp: Followin' me?   Followin' me? Emptyza jun 26, 2010 2:44 pm

Sasuke wist wel dat de jongens hem volgde, dat leek hem nogal simpel aangezien ze goed hoorbaar waren. Sasuke rolde met zijn ogen en stopte toen hij midden op de binnenplaats stond. Hij keek om. 'Wat móeten jullie van me.' Gromde hij hun kant op. De grootste jongen stapte naar voren. 'De gozer op de roze kamer mag toch wel gepest worden.' Zei de jongen die voorop stond. 'Tuurlijk. Op eigen risico.' Kaatste Sasuke terug. Daar was de jongen niet zo gecharmeerd van merkte Sasuke toen op. Want zijn gezicht vertrok van neutraal naar kwaad en hij balde zijn vuist. Ah, hij is er zo eentje.. Dacht Sasuke die al meteen een beeld had van de aanvals technieken van deze jongen. Hoewel, je kon het geen technieken noemen. Sasuke concentreede zich. Alles naar m'n voeten, alles naar m'n voeten.. Dacht hij. De jongen naderde en stond nu nog maar op een paar meter afstand van Sasuke vandaan. Sasuke zette zich af, net voordat de jongen hem wou slaan. Hij ging minstens 3 meter de lucht in. Met een grijns landde hij wat verder op. 'Wat had je dan?' Vroeg hij met een grijns. De jongens maakte geen schein van kans.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://change.narutorpg.org
Marina

Marina


Aantal berichten : 267
Registratiedatum : 25-06-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : ga ik jou niet aan je neus hangen ... :P

Character sheet
Leeftijd: 15 jaar
Kracht (Max. 4): kan in dieren veranderen, jutsu's want ze is een ninja, kan lichaamsdelen veranderen in wapens
Partner: try and you'll see

Followin' me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Followin' me?   Followin' me? Emptyza jun 26, 2010 2:51 pm

Manira had haar oortjes ontspannen naar achter en het leek dan ook niet echt dat ze zulke oren had aangezien ze precies dezelfde kleur hadden als haar mooie lange blonde haar. Haar fel en zeeblauwe ogen keken de binnenplaats over en ze zag niet zoveel mensen. Ze liep door en ze stoptte toen ze zag dat die typische rot jongens achter een jongen aan liepen. Ze keek rustig toe naar wat er verder gebeurde en ze zag hoe hoog de jongen sprong "hij was zeker ook een ninja" ging er door haar hoofd. Zijzelf was ook geslaagd en zij was nu ook een ninja maar dat zag je niet echt goed aan haar. Maar als ze eenmaal in actie was kon je het wel zien. Ze keek even naar de jongen maar vervolgens liep ze naar het groepje grote jongens toe en ze ging maar voor hun staan. Ze keek ze met een grijns aan "je hebt geen kans tegen die jongen het spijt me zeer" zei ze grinnikend. En ze draaide zich vervolgens om en ging onder een boom tegen de boom aan staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sasuke
Admin
Sasuke


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 17-06-10
Woonplaats : .. o.O

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar.
Kracht (Max. 4): Kan in verschillende dieren veranderen. Is heel snel. Sharingan. Jutsu's.
Partner: -

Followin' me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Followin' me?   Followin' me? Emptyza jun 26, 2010 3:24 pm

Sasuke keek naar het meisje wat aan kwam lopen, hij besteedde niet veel aandacht aan haar aangezien hij op de jongens moest letten, die nu allemaal kwaad naar Sasuke keken. 'Kom maar!' Zei hij tegen ze en hij liet zijn hand naar achteren gaan, richting een klein zakje wat aan zijn broek hing, je zag het op het eerst gezicht niet goed. Maar als je goed keek zag je wel dat Sasuke een zakje aan zijn broek had hangen. Hij haalde er een paar kleine Shurikens uit. Sasuke grijnsde. 'Volgens mij heeft dat blonde meisje gelijk.' Zei een van de jongens uit het groepje. 'Dat heeft ze niet! Ik kan hem makkelijk aan!' Zei ze jongen, vlammen verschenen rond zijn handen. 'Oh, oh..' Sasuke was verbaasd, maar hij herstelde zich. Hij deed de hand met de Shurikens omhoog en liet er een paar met grote snelheid langs de jongen gaan. Wapens waren verboden op Degree, dat wist hij dondersgoed. Maar toch had Sasuke het niet kunnen laten. De Shurikens hadden alleen wat sneetjes gemaakt op de jongen zijn armen. Maar het moest voldoende zijn om hem wat pijn te laten voelen. Sasuke nam wat sprongen naar achter en ging op een steen staan die op de binnenplaats lag. De jongen met het vuur zei niets. Hij stak zijn handen vooruit en liet de vlammen Sasuke's kant op gaan. Sasuke moest nu snel handelen. Springen, draaien, landen. Hij landde niet helemaal recht achter de jongen met het vuur maar Sasuke sloeg snel zijn arm om zijn nek en trok hem aan de grond. Hij zette zijn voet op zijn borst, net iets onder zijn keel, als hij zijn voet iets naar beneden zou doen zou de jongen stikken. 'Ik kan je vermoorden. Ik zou er zeker geen spijt van krijgen.' Zei Sasuke, hij grijnsde vals.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://change.narutorpg.org
Marina

Marina


Aantal berichten : 267
Registratiedatum : 25-06-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : ga ik jou niet aan je neus hangen ... :P

Character sheet
Leeftijd: 15 jaar
Kracht (Max. 4): kan in dieren veranderen, jutsu's want ze is een ninja, kan lichaamsdelen veranderen in wapens
Partner: try and you'll see

Followin' me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Followin' me?   Followin' me? Emptyza jun 26, 2010 3:34 pm

Marina stond nog steeds rustig tegen de boom aan en ze rektte zichzelf een keer uit en geeuwde even. Haar oortjes waren gespitst en ze kon dan ook alles horen wat de mensen zeiden op de binnenplaats aangezien ze een scherp gehoor had. Ze hoordde dan ook de woorden van de jongens en ze roldde met haar ogen toen ze hoordde wat de leider zei. Ze keek hoe hij vlammen om zijn handen kreeg. "zo voorspelbaar" mompelde ze op een droge en wat kille toon. Haar blik ging daarna naar de andere jongen en ze had hem "oh oh" horen zeggen en ze geeuwde weer. Ze zag vervolgens hoe de jongen shurikens gooide en haar blik volgdde de dingen dan ook en ze zag dat de jongens in hun armen werden gesneden. Ze tildde haar hand op en ze keek ernaar en die veranderde langzaam in een vlijmscherp mes en ze moest even grijnzen. Haar hand werd al snel weer normaal en ze dacht even na. Marina had dan ook de kracht om lichaamsdelen te veranderen in wapens zelfs haar haar kon een wapen worden. Haar blik ging weer naar de jongen en ze zag hoe hij de vlammen ontweek en achter de jongen landde. Ze zag hoe hij de jongen vast greep en vervolgens lagen ze met z'n 2en op de grond. Ze hoordde ook de woorden van de jongen en ze zuchtte even. Ze stond recht en ze liep naar de 2 toe en ze keek naar beneden en haar blik ging ook even naar de andere jongens. "weet je dat dit echt zinloos is??? laat die jongen gewoon met rust dan is alles ok" zei ze op een droge toon en ze keek de jongens rustig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sasuke
Admin
Sasuke


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 17-06-10
Woonplaats : .. o.O

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar.
Kracht (Max. 4): Kan in verschillende dieren veranderen. Is heel snel. Sharingan. Jutsu's.
Partner: -

Followin' me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Followin' me?   Followin' me? Emptyza jun 26, 2010 8:08 pm

Sasuke keek naar het blonde meisje wat zichzelf bij de boom uitrekte. Hij zuchtte en stond op, klopte zijn broek af en schopte de jongen nog eens. Een van de anderen rende op hem af. Sasuke rolde met zijn ogen en met een simpele beweging lag hij naast de jongen die zijn mond net open had getrokken. 'Wie nog meer? Niemand..? Dat is nou jammer..' Zei Sasuke. Hij keek naar de twee die nu zielig op de grond lagen. 'Sta dan op, sukkels.' Siste Sasuke hen toe. Ze zouden nu weten wat pijn écht betekende. 'Nog een keertje z'n zielige vertoning tegen over mij en ik zweer het jullie dat de volgende keer meteen de laatste is.' Aan zijn stem was over duidelijk te horen dat Sasuke het meende. Het blonde meisje was naar hun toegekomen en zei dat het zinloos was. Dat was het ook, het was zinloos iets tegen een ninja beginnen. 'Tegen een Ninja vechten is sowieso zinloos.' Zei Sasuke tegen haar. Sasuke zuchtte en liep naar een boom toe, waar hij tegenaan ging zitten. Met een brede grijns op zijn gezicht keek hij hoe de jongens overeind krabbelde en hem angstig aankeken. Snel verdwenen de jongens het gebouw in. Mooi, opgeruimd staat netjes.. Sasuke grijnsde. Dit was een eitje geweest voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://change.narutorpg.org
Marina

Marina


Aantal berichten : 267
Registratiedatum : 25-06-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : ga ik jou niet aan je neus hangen ... :P

Character sheet
Leeftijd: 15 jaar
Kracht (Max. 4): kan in dieren veranderen, jutsu's want ze is een ninja, kan lichaamsdelen veranderen in wapens
Partner: try and you'll see

Followin' me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Followin' me?   Followin' me? Emptyza jun 26, 2010 8:37 pm

Marina keek naar de jongens die het niet redde tegen de jongen en ze geeuwde dan ook even. Ze vond het grappig om te zien hoe de jongens verloren. Toen ze eenmaal had gezegt dat het zinloos was keek ze even naar de jongen en ze hoordde dan ook zijn woorden. Ze bleef even staan en ze keek hoe de jongens vervolgens vluchtten en het internaat in rendde. Ze grinnikte even en ze draaide zich weer naar de jongen en ze liep maar gewoon naar hem toe. "heb je ook een naam of ben je mister mysterious???" vroeg ze op een normale droge stem. Ze keek even de binnenplaats over naar alle andere mensen die er nog waren. Ze rektte zich nog een keer uit en ze keek vervolgens weer vragend naar de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sasuke
Admin
Sasuke


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 17-06-10
Woonplaats : .. o.O

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar.
Kracht (Max. 4): Kan in verschillende dieren veranderen. Is heel snel. Sharingan. Jutsu's.
Partner: -

Followin' me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Followin' me?   Followin' me? Emptyza jun 26, 2010 8:59 pm

Sasuke staarde nog eventje voor zich uit, toen hoorde hij het blonde meisje naast zich. In een ruk stond hij overeind en keek haar aan. 'Mister mysterious voor jou.' Zei hij even droog terug tegen haar. Sasuke glimlachtte. 'Sasuke Uchiha.' Zei hij toen maar. Hij keek het blonde meisje aan. 'En jij?' Vroeg hij toen. 'Of is het Misses Mysterious?' Zei hij toen met een flauwe grijns. Hij wist wel dat dit meisje gewoon een naam had, maar grapjes maken was wel leuk.. soms. Sasuke praatte meestal niet veel. Die jongens zouden hem niet meer durven aan te spreken. Teminste, zo had het eruit gezien toen ze weg liepen. Sasuke grijnsde. Dit kon nog wel eens gezellig worden..

[Ben zwaar inspiloos.. --']
Terug naar boven Ga naar beneden
http://change.narutorpg.org
Marina

Marina


Aantal berichten : 267
Registratiedatum : 25-06-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : ga ik jou niet aan je neus hangen ... :P

Character sheet
Leeftijd: 15 jaar
Kracht (Max. 4): kan in dieren veranderen, jutsu's want ze is een ninja, kan lichaamsdelen veranderen in wapens
Partner: try and you'll see

Followin' me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Followin' me?   Followin' me? Emptyzo jun 27, 2010 8:42 am

Marina keek rustig naar de jongen en zag dat hij meteen rechtovereind stond toen ze haar vraag had gesteld. Ze grinnikte even en ze keek even naar de boom waar de jongen tegen aan had gestaan. Haar blik ging terug naar de jongen toen ze zijn woorden hoordde en vervolgens zag ze een glimlach op zijn gezicht. Uiteindelijk zei hij toch zijn naam en ze grijnsde "interessante naam" zei ze op een normale toon. "ja ik ben Misses Marina Mysterious" zei ze met een grijns "nee noem me maar gewoon Marina" mompelde ze er wat achteraan. Ze deed een pluk haar wat voor haar gezicht was gevallen wat naar achteren. "dus jij bent een ninja??? en heb je ook nog andere krachten Sasuke???" en ze keek hem wat grijnzend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sasuke
Admin
Sasuke


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 17-06-10
Woonplaats : .. o.O

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar.
Kracht (Max. 4): Kan in verschillende dieren veranderen. Is heel snel. Sharingan. Jutsu's.
Partner: -

Followin' me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Followin' me?   Followin' me? Emptyzo jun 27, 2010 3:08 pm

Sasuke keek naar Marina aan. 'Intressante naam.' Zei ze tegen hem. Sasuke grijnsde. 'Bedankt.' Zei hij terug. Sasuke zuchtte en luisterde naar haar. 'Nou Misses Marina Mysterious. Hoe kom jij hier?' Vroeg hij toen maar. Toen ze zei dat hij gewoon Marina kon zeggen deed hij dat maar. Ze veegde een pluk haar uit haar gezicht wat naar achter toe.
'Dus jij bent een Ninja? En heb je ook nog andere krachten Sasuke.' Vroeg ze aan hem. Sasuke grijnsde en tikte toen tegen de hoofdband om zijn hoofd. 'Klopt. Erhm, andere krachten.. ik kan in een paar verschillende dieren veranderen en ik ben erg snel.' Zei hij toen tegen haar. Dit meisje zag er vriendelijk uit. Beter dan die jongens die hij net in elkaar had moeten slaan. Ze hadden er zelf om gevraagd. Sasuke keek naar het blonde meisje. 'En hoe zit het eigenlijk bij jou? Heb jij nog krachten?' Vroeg Sasuke toen nieuwsgierig. Hij keek rond, een van de jongens kwam, beplakt met plijsters naar buiten toe. 'Verdiende loon.' Siste hij. Sasuke ging weer zitten. Hij verveelde zich. Er was niet veel te beleven rondom het internaat. Erbuiten was veel meer, misschien moest hij zo maar eens in de bossen gaan kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://change.narutorpg.org
Marina

Marina


Aantal berichten : 267
Registratiedatum : 25-06-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : ga ik jou niet aan je neus hangen ... :P

Character sheet
Leeftijd: 15 jaar
Kracht (Max. 4): kan in dieren veranderen, jutsu's want ze is een ninja, kan lichaamsdelen veranderen in wapens
Partner: try and you'll see

Followin' me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Followin' me?   Followin' me? Emptyzo jun 27, 2010 3:26 pm

Marina keek naar Sasuke en ze glimlachtte lichtjes "geen dank" zei ze nog even snel. Ze keek hem dan ook gewoon rustig aan en ze keek even naar de hoofdband die hij om had. Toen hoordde ze zijn woorden. "ooo ik heb eigenlijk geen familie meer" zei ze op een rustige toon maar diep van binnen deed het wel pijn. Daarna keek ze hem weer gewoon rustig aan en zag ze dat hij tegen z'n hoofdband tiktte. Ze hoordde daarna zijn woorden en ze glimlachtte even. "in dieren veranderen is leuk" zei ze grinnikend terwijl ze even rond keek. Haar blik ging al snel weer naar Sasuke toen ze zijn vraag hoorde. "wat ik kan??" mompelde ze "nou ik ben ook een ninja, kan in dieren veranderen en dit..." ze stoptte met praten en ze hield haar arm omhoog. Heel haar arm en hand veranderden in een vlijmscherp mes "lichaamsdelen in wapens veranderen" zei ze lachend terwijl haar arm en hand weer normaal werden. Haar blik ging vervolgens naar het internaat toen ze de jongen eruit zag lopen en ze hoordde ook Sasuke's woorden. Ze grijnsde en zag dat Sasuke ging zitten "zullen we ergens heen gaan??? ik verveel me" zei ze op een wat vragende toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sasuke
Admin
Sasuke


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 17-06-10
Woonplaats : .. o.O

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar.
Kracht (Max. 4): Kan in verschillende dieren veranderen. Is heel snel. Sharingan. Jutsu's.
Partner: -

Followin' me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Followin' me?   Followin' me? Emptyvr jul 02, 2010 4:23 pm

Sasuke keek naar Marina. 'Ook een Ninja.' Grijnsde hij. Dit kon nog wel eens intressant worden. Sasuke keek Marina aan. Het blonde meisje vertelde haar krachten en hield toen haar arm omhoog en haar kracht te latne zien. Haar arm veranderde in een wapen. Sasuke keek er geboeid naar. 'Apart, nog nooit zoiets gezien.' Zei hij tegen haar. Hij had al aardig wat dingen gezien, maar dit wat toch wel nieuw voor hem.
Sasuke zuchtte, zijn ogen werden rood. De Sharingan. Sommige kende dit wel, maar anderen onderschatte de kracht ervan. Marina stelde voro om ergens anders heen te gaan, Sasuke ging erop in. 'Mij best,' Zei hij tegen haar. 'Wat had je precies in gedachten, Marina?' Zei hij toen tegen haar. Sasuke keek rond, er was niemand meer, behalve hun twee. Wat voor Jutsu's zou zij beheersen? Had zij ook macht over de Sharingan? Sasuke zat nu met een aantal vragen over dit meisje. Hij keek haar weer aan, zijn ogen waren nog steeds zo rood. Was zij iets van plan door hem ergens mee naar toe te nemen? Sasuke begon achterdochtig te worden..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://change.narutorpg.org
Marina

Marina


Aantal berichten : 267
Registratiedatum : 25-06-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : ga ik jou niet aan je neus hangen ... :P

Character sheet
Leeftijd: 15 jaar
Kracht (Max. 4): kan in dieren veranderen, jutsu's want ze is een ninja, kan lichaamsdelen veranderen in wapens
Partner: try and you'll see

Followin' me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Followin' me?   Followin' me? Emptyvr jul 02, 2010 4:35 pm

Marina keek naar Sasuke en ze hoordde zijn woorden en ze glimlachtte. "je bent dus niet de enige" zei ze met een glimlach. Ze keek even rond maar al snel keek ze weer naar Sasuke. Ze zag zijn blik toen ze haar arm had laten veranderen en ze hoordde dan ook zijn woorden en ze glimlachtte even lichtjes. "dit is dan ook maar een kracht die in je bloed zit... oftewel het is de kracht van een bepaalde clan" zei ze terwijl ze heel even naar de lucht keek en vervolgens een pluk haar uit haar gezicht wreef. Haar blik ging weer naar Sasuke en ze zag zijn oogkleur veranderen naar rood en ze herkende de vorm. "zo dus jij bezit al de sharingan???" zei ze met een grijns. Ze keek weer even om haar heen en ze zag dat er geen hond meer was te bekennen behalve zijzelf en Sasuke. Ze zuchtte even en ze keek weer rustig naar Sasuke terwijl ze zijn woorden hoorde. "eum... ik zou het eigenlijk echt niet weten" mompelde ze terwijl ze nadenkend naar de lucht keek. "wat dacht je van ergens buiten hier heb wel genoeg gezien van dit internaat" zei ze terwijl ze even geïrriteerd naar het gebouw keek. "wat dacht je van eum.... de bossen???" en ze keek Sasuke dan ook nieuwsgierig en vragend aan. Ze deed haar haar wat goed en haar shirtje en ze bleef Sasuke dan ook aan kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sasuke
Admin
Sasuke


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 17-06-10
Woonplaats : .. o.O

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar.
Kracht (Max. 4): Kan in verschillende dieren veranderen. Is heel snel. Sharingan. Jutsu's.
Partner: -

Followin' me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Followin' me?   Followin' me? Emptyvr jul 02, 2010 4:49 pm

Sasuke keek naar Marina. 'Clan krachten hé. Je bent niet de enige.' Zei hij. Na een keertje knipperen was zijn Sharingan ookal weer weg en waren zijn ogen weer grijzig. Hij keek naar Marina. 'Ik bezit de Sharingan al een aardige tijd ja..' Zei hij tegen haar. 'Uchiha-Clan. Vast wel iets overgehoord denk ik.' Zei hij toen tegen haar. Marina kende die clan vast wel, bijna iedereen kende deze. De Uchiha's waren erg groot geweest.. totdat Itachi in beeld verscheen. Hij keek eventjes naar de boom achter zich. 'Bossen hé.. goed plan.' Zei hij tegen haar en grijnsde. 'Ik begin het internaat ook wel een beetje zat te worden. Het ziet er naar uit dat niemand me hier mag, teminste, van de jongens en de leiding.' Zei hij tegen haar. Sasuke keek rond, er was nog steeds niemand. Zaten ze allemaal binnen? Waren ze bang voor hem, of voro Marina? Hij keek weer naar Marina. 'Nouja, laten we maar gaan. Je kan me wel bijhouden hoop ik voor je.' Grijnsde hij naar haar. Sasuke rekte zich nog een keertje uit. Hij zou zo wel tegelijk met Marina de kant van de bossen op rennen. Ze reageerde nog niet dus besloot hij alvast een voorsprong te nemen, het internaat uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://change.narutorpg.org
Gesponsorde inhoud





Followin' me? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Followin' me?   Followin' me? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Followin' me?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Change! :: [RPG] Het Degree-gebouw :: Binnenplaats-
Ga naar: