Change!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Change!


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Sssttt

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Amy

Amy


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 27-06-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Zwijndrecht

Character sheet
Leeftijd: 6 jaar
Kracht (Max. 4): Kan met dieren praten en kan ze oproepen. Haar element is water
Partner: xD

Sssttt Empty
BerichtOnderwerp: Sssttt   Sssttt Emptyzo jun 27, 2010 7:10 am

"Kom nou meehee" mompelde het kleine meisje dat aan de riem van de hond trok. Het diertje was nog een pup, waarschijnlijk een Labrador kruising. Het diertje was net als zij zonder ouders, en ondanks dat Amy wist dat er geen honden in het gebouw mochten had ze Maya meegenomen. Maya was geen normale hond, ze was een hond die als het ware bestond uit magie. Maya schudde haar kop en mompelde iets wat Amy niet goed kon verstaan. "Wat zei je daar?" vroeg ze dreigend. Maya schudde haar kop weer en fluisterde: 'Hier kun je problemen mee krijgen Amy. Ik ga niet mee." Amy grinnikte en tilde de pup op. "In je puppy vorm kun je niet veel tegen me beginnen wel?" vroeg ze met een grijns. Op dat moment leek Maya te groeien, en binnen tien seconden was ze een volwassen labrador geworden. Amy fronste en trok haar neus op. "Beloof je dat je komt als ik je nodig heb?" vroeg ze, opeens beverig. Maya ging haar gewoon alleen laten hier op dit veld, waar ze net was afgezet. Na allemaal verschillende weeshuizen te hebben bezocht leek deze een goede keus, hier hadden alle mensen magie. "Ik ga wel mee denk ik, maar niet in hond vorm." Op dat moment begon de grote hond te krimpen, en op het einde was er alleen een heel klein vlindertje over. Het was een rood met zwart vlindertje en Amy glimlachte. Haar hand stak zich uit naar het diertje en streelde het zachtjes. "Ik wist dat je me niet alleen zou laten." zei ze zachtjes toen ze de vlinder optilde en hem naar haar gezicht bracht. "Jij hebt je geschapen meesteres, hoe kan ik jou nou ontrouw worden?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Miyuki

Miyuki


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 26-06-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : In een kartonnen doos >=)

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Kracht (Max. 4): Kan alles uitvoeren wat ze bedenkt [fysiek] || ze heeft duistere magie in zich [nog oncontroleerbaar], wat ze loslaat wanneer ze haar zelfbeheersing verliest, veroorzaakt door een [recent] gevecht met een duivel wat ze had overleefd || Ze kan veranderen in een tijger || Meesteres van vuur
Partner:

Sssttt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sssttt   Sssttt Emptyma jun 28, 2010 9:52 am

Met haar benen opgetrokken en haar armen om haar knieën gevouwd leunde Miyuki tegen een grote boom, die een schaduw over een klein deel van het grasveldje wierp. Ze verveelde zich, terwijl ze pas 2 dagen in het Internaat was, en wist dat dit wel vaker zo het geval zou zijn. Miyuki had nog geen bezoekje gebracht aan de stad maar zou dit vandaag doen, aangezien ze toch niet veel anders te doen had.
Nieuwsgierig keek ze naar een meisje die het grasveldje op kwam met een Labrador-kruising, wetend dat dieren verboden waren bij het internaat. Een glimlach verscheen op haar gezicht toen het hondje veranderde in iets wat vanaf haar afstand leek op een rood met zwart vlindertje, waarna ze overheind kwam. Ze liep naar het meisje toe en boog wat door haar benen zodat ze op gelijke hoogte was, hoewel Miyuki niet het grootste mens was wat hier rondliep. "Hey.. Ben je nieuw hier? En is dat je hond?" vroeg ze glimlachend, terwijl ze naar het vrolijk fladderende vlindertje wees. Behoorlijk handig, voor als je de regels wilde omzeilen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amy

Amy


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 27-06-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Zwijndrecht

Character sheet
Leeftijd: 6 jaar
Kracht (Max. 4): Kan met dieren praten en kan ze oproepen. Haar element is water
Partner: xD

Sssttt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sssttt   Sssttt Emptyma jun 28, 2010 7:54 pm

Amy zag vanuit haar ooghoeken ineens een meisje zitten en keek naar maya. Zou het meisje haar gezien hebben? De vlinder vloog ook wat onrustig door de lucht, wetend dat dit weleens gevaarlijk kon zijn. Het meisje stond op en kwam dichterbij en boog wat door haar benen zodat ze even groot was als Amy. "Hey.. Ben je nieuw hier? En is dat je hond?" vroeg ze terwijl ze naar het vlindertje wees. Amy glimlachte, dit meisje zou het niet door vertellen waarschijnlijk. 'Ik ben nieuw hier, ik ben Amy. Dit is mijn hond Maya, nouja hond.... Ze kan in vrijwel alle dieren veranderen." zei ze grijnzend. Maya vloog dichterbij en kwam onrustig op de schouders van Amy zitten.
Hoelang had ze maya al? Ze was pas een jaar of twee geweest toen ze door wat geklungel opeens een dier had opgeroepen, een egeltje. Maya kon al praten en legde uit dat ze een hulpdier was, die er altijd zou zijn om Amy te beschermen in tijden van nood. Tot nu toe was dat altijd zo gegaan, Maya was er altijd. Desnoods kwam ze in de vorm van een mier, zelfs dan was ze er altijd. Amy keek naar het vlindertje en stak haar vinger ernaar uit. Maya liep wat onrustig op de vinger en liet zich door Amy aaien. 'Ze moet nog wat wennen denk ik." mompelde Amy terwijl ze haar vinger over Maya liet glijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sssttt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sssttt   Sssttt Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sssttt
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Change! :: [RPG] Het Degree-gebouw :: Grasveld-
Ga naar: