Change!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Change!


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Erica->Erin >=D

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Erica

Erica


Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 28-06-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Grunn >=]

Character sheet
Leeftijd: 13 jaar
Kracht (Max. 4): Wind; vliegen/zweven;...;.... (laatste 2 kent ze nog niet)
Partner: Lesbian, you know...

Erica->Erin >=D Empty
BerichtOnderwerp: Erica->Erin >=D   Erica->Erin >=D Emptywo jun 30, 2010 8:06 am

Mijn naam is *zoals sommige Wsmensjes misschien al weten* Erin. Erin Meegan Feyona + achternaam die ik lekker niet vertel Wink. Ik heb het opgezocht, en er wonen maar 329 andere Erins in Nederland. Oftewel: Ik ben uniek >=]
Ik ben intussen 16 jaar, ik word alweer oud... 2 dagen voor mijn verjaardag kreeg ik een vriendje, Joost. Hij is echt een schatje. Hij is 19, 3,5 jaar ouder dan ik ben. Als het goed is, we moeten het nog even regelen, gaan we in de eerste week van onze vakantie *week van 12 juli* op een 3daagse cruise naar New Castle.
Ik heb een oudere en een jongere broer. Robin, 18. Hij is autistisch, verstandelijk gehandicapt en heeft epilepsie. Mijn broertje heet Bente en is 11. Hij heeft PDD-NOS, wat gezien word als een autistische afwijking. Ik zeg vast: Geen medelijden! Dat vind ik zo'n onzin... Ze hebben er zelf toch geen last van? Sommige mensen vinden het zo zielig: voor mij, voor de jongens, voor mijn ouders. NIET NODIG. Ze zijn allebei aardig gelukkig.

Als huisdieren hebben wij thuis: 3 katten, waarvan 1 niet van ons; en 2 konijnen. Onze eigen katten heten Jody *zwart met een witte stip op haar borst en op het puntje van haar staart*, 13 jaar oud, en Amara, nu 9 weken oud ongeveer, zij is schildpadkleur *zwart met oranje en een soort combo van crème en oranje*. De laatste kat is die van mijn oom die tot na de zomervakantie bij ons woont, omdat hij op zoek is naar een groter huis. Ze heet Pucca en is helemaal rood. Ja, meestal zijn rode katten katers, maar zij is toch echt een poes.
Onze konijnen zijn zusjes maar lijken dat absoluut niet. Yuki is zwart en wordt de laatste tijd steeds bruiner, en ze is gladharig wat het moeilijk maakt haar op te pakken soms. Holly, haar zusje is wit met zwarte stippen en is een zogenaamd 'manen'konijn. Ze heeft allemaal lang pluis om haar kop. Ze zijn 2 jaar oud.

Hobbies: Lezen, al doe ik dat de laatste tijd nogal weinig behalve op Ws. Paardrijden, wat ik intussen al 8,5 jaar doe maar echt goed ben ik niet. Omdat er beginners in onze les zijn gekomen (-.-) leren mijn vriendinnen en ik niks meer op paardrijden. We zijn nu op zoek naar een andere manege. RPGen natuurlijk, en ik heb intussen 9 accounts *al heb ik er meer gehad, maar die heb ik weggedaan*. Fotograferen is een nieuwe hobby geworden, al vind ik dat het veel beter kan. Tekenen doe ik ook een klein beetje, vooral in anime/mangastijl omdat dat het makkelijkst en het mooist is. Maar het enige wat ik mooi kan tekenen zijn ogen...
Zingen is toch mijn grootste hobby, dat doe ik overal. Ik zit al 3,5 op zangles, en op school heb ik niet voor niets muziek gekozen als examenvak. Optreden heb ik gedaan, maar tegenwoordig heb ik stagevrees.... De eerste keer was in groep 1, met een talentenjacht op school. Otje - Alleen. Ik was helemaal fan van Otje. Toen ik ouder was ging ik bij Kids On Stage, een project in onze wijk. Daarmee heb ik veel opgetreden door de wijk heen, ook als Kerstkoor. Ik, mijn beste vriendin en nog een ander meisje waren volgens Glenn *degene die het gestart was* degenen die eigenlijk het mooist zongen. Ook heb ik meegedaan met het Kinderen voor kinderen Songfestival, waarvan ik 2 van de 3 keer tot in de provinciale finale kwam. 1 van de 12 besten van Groningen, en toen moest ik in Stadskanaal zingen in een zaal voor 250 man. Dat is zo geweldig! Nog steeds iets waar ik trots op ben overigens.

Mijn muzieksmaak is redelijk breed, en mensen denken soms dat ik alto of goth ben alleen omdat ik Evanescence en WT luister. Onzin, ik mag dat toch gewoon leuk vinden? Nouja, ik hou van pop, rock, gothicrock, popera *combo van opera(stem) en pop*, J-pop. Op dit moment is mijn favo zangeres Hayley Westenra. Haar stijl is Popera. Het zijn zegmaar popliedjes met iets van opera erin.
Om precies te zijn hou ik van: Evanescence, Within Temptation, Ayumi Hamasaki, Hayley Westenra, Paramore, Krezip, Kelly Clarkson, Avril Lavigne en Fujita Maiko. En voor de rest nog wat andere mensjes/bandjes.

Ik zit nu nog net in havo4, maar ga over naar havo5. Ik heb het N&Gprofiel, met WisA, natuurkunde, Scheikunde en bio. Als extra vak heb ik dus muziek.

Volgens mij heb ik nu zo'n beetje álles verteld wat er over mij te vertellen valt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Francis

Francis


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 27-06-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Hershel thuis @ Maastricht <3

Character sheet
Leeftijd: 17 Jaar
Kracht (Max. 4): Natuur, Gedachten lezen.
Partner: Viens me chercher (L)

Erica->Erin >=D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Erica->Erin >=D   Erica->Erin >=D Emptywo jun 30, 2010 11:25 am

Even 1 ding. Ik heb niet alles gelezen XD
Dat was me echt te veel Razz

Nou ja, welkom veel plezier etc, etc.
Trouwens, je hebt hetzelfde profiel als dat ik ga doen volgend jaar, als ik over ben tenminste xD
Verder... Niet echt veel dingen Razz

Gr. Quinty.
Terug naar boven Ga naar beneden
Erica

Erica


Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 28-06-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Grunn >=]

Character sheet
Leeftijd: 13 jaar
Kracht (Max. 4): Wind; vliegen/zweven;...;.... (laatste 2 kent ze nog niet)
Partner: Lesbian, you know...

Erica->Erin >=D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Erica->Erin >=D   Erica->Erin >=D Emptywo jun 30, 2010 12:54 pm

Ja.. ik verveelde me en heb dit hele verhaal op Ws gepost.
Nu ben ik lui geweest en heb alles gekopieerd xD

Nya =3 Gezellig dat jij de eerste bent doe reageert Quinty =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Miyuki

Miyuki


Aantal berichten : 95
Registratiedatum : 26-06-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : In een kartonnen doos >=)

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Kracht (Max. 4): Kan alles uitvoeren wat ze bedenkt [fysiek] || ze heeft duistere magie in zich [nog oncontroleerbaar], wat ze loslaat wanneer ze haar zelfbeheersing verliest, veroorzaakt door een [recent] gevecht met een duivel wat ze had overleefd || Ze kan veranderen in een tijger || Meesteres van vuur
Partner:

Erica->Erin >=D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Erica->Erin >=D   Erica->Erin >=D Emptyza jul 03, 2010 10:25 am

Hey Erin! Very Happy
Welkom hier op Degree Smile.
Vraagje; aangezien ik fotografeer en jij dat ook doet, zou je foto's willen plaatsen in een apart topic? Ik ben benieuwd Very Happy!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Erica->Erin >=D Empty
BerichtOnderwerp: Re: Erica->Erin >=D   Erica->Erin >=D Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Erica->Erin >=D
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Erica Miracle

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Change! :: Algemeen :: Voorstel topics :: Real-Life personage-
Ga naar: