Change!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Change!


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Verhaallijn] The bad guy

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Angelina

Angelina


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 24-06-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Overal en nergens x)

Character sheet
Leeftijd: 15 jaar.
Kracht (Max. 4): Ze kan haar oogkleur veranderen, helen, schild en haar element is vuur.
Partner: -

[Verhaallijn] The bad guy Empty
BerichtOnderwerp: [Verhaallijn] The bad guy   [Verhaallijn] The bad guy Emptyvr jun 25, 2010 2:05 pm

The bad guy


Inleiding:

Angelina liep rustig naar het openveld in de vallei. De wolken hingen als een deken voor de zon, slechts enkele zonnestralen kwamen door het wolkendek en verlichtten het grote openveld in de vallei.
Vandaag had Angelina besloten om haar element te trainen, dat deed ze vaak want ze was al immers best handig met haar element. Een glimlach sierde haar gezicht, er waren weinig andere kinderen dus kon ze ongestoord haar krachten trainen. Vandaag zou Angelina gaan proberen een vuurbal te maken die door de lucht te laten vliegen en er dan vervolgens een dierenvorm van maken. Ze glimlachtte bij de gedachtte aan een vuurbal in de vorm van een dier.
Angelina stopte ergens op het openveld en stak haar armen uit, in een soepele beweging had ze een vlam in haar hand. Haar eigen vuur verbrandde haar niet en het deed geen pijn en verichtte geen schade aan haar gezondheid. Ze keek geconcentreerd naar de vlam die ze tussen haar handen liet zweven en in een bal probeerde te vormen.
Opeens zag ze vanuit haar ooghoek een jongen naar haar kijken. Ze verloor bijna haar concentratie en keek vanuit haar ooghoek weer naar de plek waar ze de jongen gezien had. De jongen stond er niet meer en van schrik liet ze de grote vlam vallen. De vlam verdween. Plotseling hoorde Angelina een zachte stem achter zich. 'Liet ik je schrikken?'...

Verhaal:

Angelina komt op een dag een jongen tegen die zich kan teleporteren naar plekken in een straal van 20 meter. Angelina wil vrienden met hem worden, ze wil hem beter leren kennen. Zo gebeurd dat ook. De twee worden vrienden, alleen zegt iemand anders steeds dat de jongen slecht is dat hij Angelina wil doodden wanneer hij de kans krijgt. Angelina geloofd het niet en als zij en de jongen op een dag alleen in Degree zitten, blijkt het toch waar te zijn. De jongen werd vrienden met haar om haar op een dag te vermoorden, de persoon die steeds zei dat de jongen slecht was etc. gaat Angelina redden.

Angelina wil nooit meer wat met de jongen te maken hebben, maar de jongen word langzaam maar zeker 'goed'.

Rollen:

~ Angelina
~ 'Slechte' jongen
~ Persoon die Angelina red: Sasuke

Topics:

~


Laatst aangepast door Angelina op vr jun 25, 2010 2:16 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sasuke
Admin
Sasuke


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 17-06-10
Woonplaats : .. o.O

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar.
Kracht (Max. 4): Kan in verschillende dieren veranderen. Is heel snel. Sharingan. Jutsu's.
Partner: -

[Verhaallijn] The bad guy Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] The bad guy   [Verhaallijn] The bad guy Emptyvr jun 25, 2010 2:14 pm

Oehw oehw! :3 *Steekt haar hand op*
Mag ik de jongen zijn die je komt redden! >:]
Dat vind ik eigenlijk wel iets voor Sasuke, nu ze toch langzamer elkaar beter leren kennen!

xx. Kiki
Terug naar boven Ga naar beneden
http://change.narutorpg.org
Angelina

Angelina


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 24-06-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Overal en nergens x)

Character sheet
Leeftijd: 15 jaar.
Kracht (Max. 4): Ze kan haar oogkleur veranderen, helen, schild en haar element is vuur.
Partner: -

[Verhaallijn] The bad guy Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] The bad guy   [Verhaallijn] The bad guy Emptyvr jun 25, 2010 2:16 pm

Ja, hoor jij mag!!! :'D
Ik had jou eigenlijk stiekem in gedachten voor de redder ^^
Ik zet je er meteen bij :'D :'D

Als the bad guy er is dan kunnen we beginnen met de verhaallijn, maar die moeten we eerst zoeken xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Verhaallijn] The bad guy Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] The bad guy   [Verhaallijn] The bad guy Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Verhaallijn] The bad guy
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Verhaallijn] Lie to me.
» [Verhaallijn] L'amore!
» [Verhaallijn] Fear.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Change! :: Algemeen :: Verhaallijnen-
Ga naar: