Change!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Change!


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Verhaallijn] Lie to me.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Elisa

Elisa


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 28-06-10

Character sheet
Leeftijd: 16 years
Kracht (Max. 4): She can play with light | She loves nature, like her powers |
Partner: -

[Verhaallijn] Lie to me. Empty
BerichtOnderwerp: [Verhaallijn] Lie to me.   [Verhaallijn] Lie to me. Emptyma jun 28, 2010 3:14 pm

Lie to me

Inleiding

Elisa, of eigenlijk Elisabeth, is een normaal meisje. Haar ouders zijn vermoord maar door wie weet ze niet. Maar eigenlijk is ze geen normaal meisje. Ze is rijk, een soort prinses. Ze woont ver weg van het internaat zodat niemand weet dat ze een prinses is. Ze hebben haar ook hier gezet wegens de moordenaar die haar wilde. Hij wilde eerst trouwen met haar maar haar ouders hadden geweigert. Daardoor nam de jongen wraak. Elisa weet eigenlijk niets over het verhaal buiten een moordenaar die haar ouders vermoordde om geld. Ze weet er dus niets van en vind het erg raar. Ze probeert alles te vergeten door vrienden te maken. Maar ze is anders. Ze draagt af en toe prachtige kleren waardoor ze echt rijk lijkt. Al laat ze het liever niet merken. Niemand kent haar totdat er iemand héél bekend komt..

Plot

Elisa is dus als een normaal meisje in het internaat. Ze weet niets over het verhaal van de moordenaar. Ze leert een paar mensen kennen en ze krijgen een goede band. Ook is er een jongen waarmee ze een goede band opricht. Hij vind haar erg leuk. Elisa twijfelt een beetje en komt een andere jongen tegen. Hij is echt ouder maar erg knap. Ze vind hem ook best leuk en de jongen herkent haar. Hij doet alsof ze een normaal meisje is maar eigenlijk weet hij wie ze echt is. Hij was de moordenaar van haar ouders. Hij komt erachter dat de andere jongen haar ook leuk vind en vecht voor haar liefde. Wie gaat ze kiezen? Komt ze achter het geheim van haar ouders?

Meespelers

Elisa
Yuri

Gezocht

- Vrienden die ze leert kennen VRIJ
- De jongen waarmee ze een band krijgt BEZET: Yuri
- De moordenaar VRIJ

Dit was het.
Hopelijk doen jullie mee! ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila

Laila


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 28-06-10

Character sheet
Leeftijd: 16 years.
Kracht (Max. 4): I can play with songs and music | I can play with electronic
Partner: Just try.

[Verhaallijn] Lie to me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] Lie to me.   [Verhaallijn] Lie to me. Emptydi jun 29, 2010 9:20 am

Ben ook Elisa: De jongen waarmee ze een band krijgt is bezet door YURI! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Verhaallijn] Lie to me.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Verhaallijn] The bad guy
» [Verhaallijn] L'amore!
» [Verhaallijn] Fear.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Change! :: Algemeen :: Verhaallijnen-
Ga naar: