Change!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Change!


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Verhaallijn] Fear.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kiara

Kiara


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 29-06-10

Character sheet
Leeftijd: 16 years.
Kracht (Max. 4): She can transform into a wolf | She can play with ice | She can read minds |
Partner: Leave me alone. Dont come to me or don't touch me!

[Verhaallijn] Fear. Empty
BerichtOnderwerp: [Verhaallijn] Fear.   [Verhaallijn] Fear. Emptydi jun 29, 2010 8:45 am

Fear

Inleiding

Kiara is een erg mooi meisje. Ze is vaak alleen en heeft een grote angst. Jongens. Ze heeft vroeger al erg veel meegemaakt en heeft er nu dan ook last van. Elke keer als ze een jongen ziet heeft ze het lastig en kan ze soms in paniek raken. Dat wil ze helemaal niet want dan komen de jongens zeker. Soms krijgt ze zo'n erge aanval dat ze elk moment snakt naar adem. Ze wil dan ook vaak alleen zijn maar jongens vinden haar erg mooi. Sommige jongens zijn juist lief en voelen dat er wat met haar is, dat ze bang is. Al weten ze niet dat het voor jongens is. Ze willen haar dan ook helpen maar ze is te bang. Er zijn jongens die het doen om haar te helpen maar ook jongens die verliefd op haar zijn. Af en toe zit er zelfs eentje tussen met slechte bedoelingen. Wie kan ze vertrouwen? Wie helpt haar van haar angst af?

Verleden

Kiara heeft een erg verleden. Ze was altijd een schattig blond meisje, lieveling van haar vader. Ze zat altijd wel bij hem en als haar moeder niet thuis was zei hij dat ze gingen spelen. Ze was 8 jaar en snapte niets van. Steeds weer zei haar vader dat het leuk was, een spelletje. Dat hij ook met haar moeder deed maar zij mocht het niet tegen haar moeder zeggen. Pijn had ze altijd. En nog steeds snapte ze het niet. Toen ze 12 was speelde haar vader steeds meer spelletjes, het werd steeds erger. Ze begon het al meer te snappen en hij begon te dreigen. Ze durfde tegen niemand praten, niemand. Ze had ook een broer maar dat wist ze niet. Op haar 14de kwam hij terug, hij zei dat hij ergens heen was om te werken. Om geld voor ze te verdienen. Hij was ouder en ze begon hem te vertrouwen. Ze vertelde hem alles buiten dat van haar vader. Ze werd al snel 15 en ze snapte wat haar vader deed. Ze wilde het niet meer maar durfde niet weigeren. Ze vertelde het haar broer en hij was razend. Hij vermoordde zijn vader. Een half jaar later stierf hun moeder en blezen ze alleen achter. Kiara en haar broer waren er kapot van. De politie kwam er ook achter dat hij hun vader vermoord had en moest naar de gevangenis. Kiara had daarvoor vaak problemen met jongens die hetzelfde deden als haar vader, daardoor was ze bang. Nu nog steeds en nu ze er alleen voor staat werd ze in Degree gegooit.

Meespelers

Kiara

Gezocht

- Haar broer
- Jongens die verliefd worden
- 1 of 2 jongens met slechte bedoelingen
- Jongens die haar willen helpen
- Eventueel nog een rol

Doe maar lekker mee! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Daan

Daan


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 30-06-10

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Kracht (Max. 4): Hij is een weerwolf, verandert in een reuzenwolf|| Hij kan met een eigen haartje een kloon van zichzelf maken door te blazen|| en de rest weet hij nog niet...
Partner: *_*

[Verhaallijn] Fear. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] Fear.   [Verhaallijn] Fear. Emptyvr jul 02, 2010 3:43 pm

Ik wil wel de broer worden als dat mag. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Verhaallijn] Fear.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Walking with fear.
» [Verhaallijn] The bad guy
» [Verhaallijn] Lie to me.
» [Verhaallijn] L'amore!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Change! :: Algemeen :: Verhaallijnen-
Ga naar: