Change!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Change!


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Angelina

Angelina


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 24-06-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Overal en nergens x)

Character sheet
Leeftijd: 15 jaar.
Kracht (Max. 4): Ze kan haar oogkleur veranderen, helen, schild en haar element is vuur.
Partner: -

Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ... Empty
BerichtOnderwerp: Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ...   Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ... Emptydo jun 24, 2010 8:28 pm

Angelina werd begeleid naar een slaapkamer. De slaapkamer was redelijk ruim en bood plaats voor 2 bedden. Één bed aan de linkerkant van de kamer en één bed aan de rechterkant van de kamer. Tussen de twee bedden in stond een raam en aan de rechterkant van de deur stond een bureau met een stoel. Links van de deur stonden twee klerenkasten met aan de onderkant een lade. De begeleidster liet Angelina alleen in de kamer en liep weer weg. Angeline besloot om op het bed aan de rechterkant van de kamer te gaan zitten. Ze liet haar koffer op de grond ploffen en nam de kamer in haar op. De kamer was licht en geschilderd in diverse licht roze tinten, het bureau leek van eikenhout te zijn en de twee kleerkasten waren wit geschilderd. Naast elk bed stond een nacht kastje met daarop een ijzeren wekker. Angelina zuchtte even en ging in kleermakerszit op haar bed zitten. Voorzichtig rook ze aan de deken. De deken rook naar wasmiddel, niet naar een lekker geurtje, maar het was prettig om in te slapen leek Angelina. Ze trok de strik uit haar haar en schudde haar haar even achter haar schouders. Het voelde fijn om in een internaat te zitten waarin alle kinderen special krachten hadden. Angelina zuchtte even, ze miste alleen wat. Die twee bedden waren niet allebei voor haar, ze zou deze slaapkamer met iemand moeten delen. Dat idee leek haar fijn, dan kon ze tenminste met iemand communiseren in de avond of in de ochtend. Het enige probleem was dat haar kamergenoot er nog niet was. Nogmaals verliet haar zucht een keel en ze sloot haar ogen even...


Laatst aangepast door Angelina op zo jul 04, 2010 7:11 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sasuke
Admin
Sasuke


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 17-06-10
Woonplaats : .. o.O

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar.
Kracht (Max. 4): Kan in verschillende dieren veranderen. Is heel snel. Sharingan. Jutsu's.
Partner: -

Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ...   Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ... Emptyvr jun 25, 2010 6:23 am

Langzaam slofte twee voeten over de grond, door de gang, richting zijn slaapkamer. Sasuke Uchiha was zijn naam, broer van de jongen die de hele Uchiha clan had uitgemoord. Sasuke balde de vuist die niet zijn koffer droeg. Die herinnering bleef herhaalde hij niet graag in zijn hoofd. Hij liet zijn blik op de deuren vallen en telde de nummers. In welke kamer zat hij? Hierzo.. dacht hij en stapte de kamer in. Hij keek rond. Oh, nee.. de kamer was ook nog róze! Wáarom roze! De meeste gehaatte kleur voor jongens. Sasuke zuchte stapte verder de kamer in naar het bed die leeg was. Hij zette zijn koffer erop en plofte ernaast neer. Zuchtend keek hij rond. En ook nog met een meisje op een kamer, kon het nog geweldiger. Sasuke keek naar he meisje. Hij had geen zin om te praten. Hij praatte toch amper. Hij liet zich achterover op bed vallen en staarde naar het -roze- plafond. Hij kwam maar overeind, hij moest zich wel voor stellen. Hij kon niet eeuwig leven zonder zichzelf voorgesteld te hebben aan het meisje, ze zou er vroeg of laat toch wel achter komen. Sasuke keek het meisje aan, ze was ongeveer zijn leeftijd, gokte hij. 'Oké dan.. Mijn naam is Sasuke Uchiha. En ik ben net zo verbaasd als jij over het feit dat ze mijn in een roze kamer hebben gestopt.' Zei hij rustig tegen haar. Sasuke keek naar de deur, een paar jongens die passeerde zagen hem zitten. De lachte hem uit. Vrijwel uit een reactie stond hij op, hij keek ze kwaad aan en snel liepen ze verder, nog steeds lachend. Sasuke had zin om wat op ze uit te oefenen, maar daar had hij nog genoeg tijd voor. Al zou hij van dit weeshuis worden getrapt, het kon het niets schelen. Hij had toch niet om voor te leven. Alleen Itachi, en die moest dood. Sasuke grijnsde bij het idee. Hij keek het meisje aan, ze had geen idee met wat voor jongen zij zat opgescheepd..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://change.narutorpg.org
Angelina

Angelina


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 24-06-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Overal en nergens x)

Character sheet
Leeftijd: 15 jaar.
Kracht (Max. 4): Ze kan haar oogkleur veranderen, helen, schild en haar element is vuur.
Partner: -

Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ...   Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ... Emptyvr jun 25, 2010 8:29 am

Angelina dacht twee sloffende voeten over de grond te horen. Nieuwsgierig leunde ze een beetje naar voren om het beter te kunnen zien wie er langs of binnen zou komen. Er liep een jongen de kamer binnen, ongeveer van haar leeftijd dacht ze. Ze stond even perplex. Het was een roze kamer, ze wist niet dat jongens en meisjes gemixt in de slaapkamers zaten en ze was er vrijwel zeker van geweest dat er een meisje haar nieuwe kamergenoot zou worden. Angelina sloeg haar armen over elkaar en keek de andere kant op van de jongen. Hij gunde haar eerst ook geen blik waardig. De jongen stelde zichzelf voor als Sasuke Uchiha. Angelina haalde haar schouders even luchtig op en draaide zich naar de jongen toe. 'Ik heet Angelina Mudloq en ik wil een verklaring over het feit dat jij op een meisjeskamer mag slapen.' zei Angelina tegen Sasuke, ze zei het op een verbaasde toon. Na dat gezegd te hebben streek Angelina een pluk haar uit haar gezicht. Er klonken nog meer voetstappen. Het waren een paar jongens die Sasuke uitlachtten. Angelina stak haar tong naar ze uit en wendde zich weer tot Sasuke. Rustig sprong Angelina haar bed uit en pakte ze haar koffer. Met de koffer in haar linkerhand liep ze naar een van de twee kledingkasten. Ze trok de twee deurtjes open en zag enkel wat kledinghangers en een la, maar de la was een gedeelte apart van de kast. Ze maakte in een vlotte beweging haar koffer open en begon haar kleren op de hangers te vouwen en ze legden wat kleren in de onderste la. De la was heel dicht bij de grond dus moest ze voorover bukken. 'Sasuke, wat voor krachten heb jij?' vroeg Angelina aan haar kamergenoot. Ze was nog steeds bezig haar kleren in de la te leggen en op te hangen aan de kleerhangers...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sasuke
Admin
Sasuke


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 17-06-10
Woonplaats : .. o.O

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar.
Kracht (Max. 4): Kan in verschillende dieren veranderen. Is heel snel. Sharingan. Jutsu's.
Partner: -

Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ...   Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ... Emptyvr jun 25, 2010 10:37 am

Sasuke keek naar Angelina. Hij zuchtte, het was nooit echt leuk geweest met meisje. Het enige wat hij eraan had waren rare of nare herinneringen. Het meisje stelde zichzelf toen maar voor als Angelina Mudloq en ze wou een verklaring voor het feit dat hij op een meisjes kamer mocht slapen. 'Hey, hey. Maak van mag maar moet.' Kaatste Sasuke terug. 'Ik zit hier ook niet omdat ik het zo gezellig vind, ik zit hier omdat het moést. Verdomd kamer tekort.' Dat laatste zei hij zachtjes. Hij zag dat ze opstond, haar koffer met een makkelijke beweging open maakte en haar kleren op begon te hangen. Mhh, misschien moest hij haar voorbeeld maar volgen. Sasuke zuchtte en klikte toen ook zijn koffer los, veel kleren had hij niet, maar het maakte niet uit. Ook hij begon zijn kleren op te hangen in de andere kast. Sasuke wist dat hij dit net zo min wilde als zij, maar het moest maar zo. En anders, de jongens zouden hem toch uitlachen als hij nu op hun kamer verscheen. Hij bukte zich net voorover toen Angelina een vraag aan hem stelde. 'Sasuke, wat voor krachten heb jij?' Die vraag had hij moeten zien aan komen. Hij ging weer recht staan. Hij tikte tegen de band aan die hij om zijn hoofd droeg. 'Afgestudeerd als ninja.' Zei hij droogjes. Alsof het niets voorstelde. Maar het was totaal tegenover gesteld. Het was zwaar geweest, maar hij was geslaagd voor de test uiteindelijk. 'Ik kan in verschillende dieren veranderen en ik ben vrij behendig met vechten.' Zei hij toen rustig. 'En jij?' Vroeg hij toen. Hij wendde zijn blik af om verder te gaan met het inpakken van de kleren die hij had..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://change.narutorpg.org
Angelina

Angelina


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 24-06-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Overal en nergens x)

Character sheet
Leeftijd: 15 jaar.
Kracht (Max. 4): Ze kan haar oogkleur veranderen, helen, schild en haar element is vuur.
Partner: -

Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ...   Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ... Emptyvr jun 25, 2010 10:59 am

'Hey, hey. Maak van mag maar moet.' Kaatste Sasuke terug. 'Ik zit hier ook niet omdat ik het zo gezellig vind, ik zit hier omdat het moést. Verdomd kamer tekort.' Dat laatste zei hij zachtjes. Angelina rolde met haar ogen en zag dat ze haar kleren al allemaal had opgehangen en opgeborgen, ze had ook niet zoveel kleren. Ze zuchtte even en liet haar toilettasje en de foto van haar ouders en haar lievelingsboeken in de koffer zitten. Ze klapte de koffer snel dicht, ze was bang dat Sasuke de foto van haar ouders gezien had en dat ze daarover moest gaan praten. Sasuke gaf als antwoord op haar vraag dat hij afegestudeerd was als ninja en dat hij in verschillende dieren kon veranderen en dat hij vrij behendig was met vechten. Angelina merkte dat haar mond een paar centimeter open was gevallen en klapte hem snel dicht, hij kon duidelijk veel betere dingen dan wat zij kon met haar krachten. Ze zuchtte even, haalde diep adem en keek Sasuke aan. 'Ik kan mijn oogkleur veranderen. Erg nutteloos, maar ach.' zei Angelina en ze haalde haar schouders even luchtig op. Ze concentreerde zich en haar oogkleur ging van bruin naar blauw en weer terug. Ze glimlachtte even zwakjes en vervolgde: 'Ik kan wonden genezen en ben een schild. Maar daar ben ik nog helemaal niet goed in, ik kan het slechts een seconde of twee volhouden en dan ben ik uitgeput en mijn element is vuur.'. Angelina was blij dat ze een element had en in een vlotte beweging had ze een vlammetje tussen haar wijsvinger en duim. Er verscheen een twinkeling in haar ogen bij het zien van het vlammetje, het verschroeide haar huid niet en het was geen probleem voor haar om haar eigen vuur vast te pakken. Ze glimlachtte even naar Sasuke. 'Dit internaat is veel beter dan al die internaten en weeshuizen met kinderen die geen krachten hebben.' zei Angelina daarna tegen Sasuke, haar stem klonk vrolijk. Er klonken zachtte voetstappen op de gang en in de deuropening verscheen een medewerkster van het internaat. 'Kunnen jullie het een beetje met elkaar vinden?' vroeg de vrouw met een brede glimlach. Angelina keek een beetje vragend naar Sasuke...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sasuke
Admin
Sasuke


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 17-06-10
Woonplaats : .. o.O

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar.
Kracht (Max. 4): Kan in verschillende dieren veranderen. Is heel snel. Sharingan. Jutsu's.
Partner: -

Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ...   Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ... Emptyvr jun 25, 2010 11:23 am

Sasuke grijnsde. Oogkleur veranderen was niet heel bijzonder, maar toch was het wel grappig om te zien hoe diep bruinde ogen naar blauw gingen en weer terug. Hij keek naar zijn koffer, die nog open lag. 'Ik kan wonden genezen en ben een schild. Maar daar ben ik nog helemaal niet goed in, ik kan het slechts een seconde of twee volhouden en dan ben ik uitgeput en mijn element is vuur.' Zei Angelina tegen hem. 'Ik ken nog iemand die heel goed is in helen, ze zat bij me in de klas.' Zei Sasuke rustig. Doelend op Sakura, die hem leuk vond. Teminste, dat is wat hij wist. Angelina liet een klein vlammetje tussen haar vingers verschijnen. Sasuke keek ernaar, het was nog steeds raar om te zien hoe iemand dat deed, ondanks dat hij zelf een Jutsu beheersde die ook met vuur te maken had. Dragon Fire Technique. Sasuke rekte zich uit en wou zich net achterover op bed laten vallen toen hij een stem hoorde, die niet van Angelina was. 'Kunnen jullie het een beetje met elkaar vinden?' Zei de stem, die duidelijk vrouwlijk was. Angelina keek hem vragend aan en hij keek van Angelina naar de vrouw in de deuropening. 'Prima hoor, alles beter dan de jongens.' Zei hij tegen haar. Dat vond ze denk ik een beetje vreemd, dat stond op haar gezicht te lezen, toen verdween de vrouw weer. Sasuke's hand verdween achter zijn rug en haalde een Shuriken tevoorschijn. Een werpster, maar dan iets groter dan normaal. Hij had ook nog een paar kleintjes. Sasuke stond op en legde ze in de kast, onder zijn kleren. Daar zocht nooit iemand. Hij wist dat hij eigenlijk geen wapens mocht hebben, maar ach. Hij was toch afgestudeerd als Ninja.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://change.narutorpg.org
Angelina

Angelina


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 24-06-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Overal en nergens x)

Character sheet
Leeftijd: 15 jaar.
Kracht (Max. 4): Ze kan haar oogkleur veranderen, helen, schild en haar element is vuur.
Partner: -

Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ...   Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ... Emptyvr jun 25, 2010 11:35 am

'Oh.' zei Angelina vrolijk tegen hem. Ze draaide zich om en schoof haar koffer onder haar bed. Daarna liet Angelina zich op bed neervallen. Ze leunde op haar elleboog en keek naar Sasuke. De vrouw wachtte nog steeds op antwoord. 'Prima hoor, alles beter dan de jongens.' Zei Sasuke tegen de medewerkster in de deuropening. Angelina grijnsde even naar Sasuke. En Angelina knikte naar de vrouw die kort daarna weer verdween. Angelina zag dat Sasuke wat wapens had, werpsters. Ze draaide snel haar hoofd naar de andere kant en bestudeerde de muur, het viel haar nu pas op dat er een lege plank aan de muur hing. Daar ging ze haar boeken leggen, ze had niet veel boeken dus Sasuke kon er ook wat opleggen als hij zou willen. Ze stond weer op van het bed en griste de koffer onder het bed vandaan. Ze maakte de koffer in een soepele beweging weer open en pakte haar twee boeken eruit. De boeken waren bijna 'kapot' gelezen en de ruggen van de boeken zagen er niet echt gezond uit. Angelina legde haar boeken netjes op de plank en keerde Sasuke even haar rug toe. Ze draaide zich om en vroeg vriendelijk: 'Wil jij ook wat op de plank hebben liggen?'. Ze wachtte geduldig op antwoord en liep weer naar haar bed, rustig ging ze er op zitten nog steeds wachtend op het antwoord van Sasuke...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sasuke
Admin
Sasuke


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 17-06-10
Woonplaats : .. o.O

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar.
Kracht (Max. 4): Kan in verschillende dieren veranderen. Is heel snel. Sharingan. Jutsu's.
Partner: -

Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ...   Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ... Emptyvr jun 25, 2010 12:23 pm

Sasuke keek naar Angelina. Ze had hem gevraagd of hij ook wat op de plank wou hebben liggen. 'Nee, dankje. Ik zou niet weten wat.' Zei hij tegen haar en keek toen eventjes uit het raam. Buiten waren veel kinderen aan het spelen of gewoon hun krachten aan het oefenen. Als zag hij meer kinderen die gewoon lol maakte dan die serieus bezig waren. Sasuke liep terug naar zijn bed en ging erop zitten. Hij keek naar Angelina. Toen stond hij weer op en borg zijn koffer op. 'Doe maar rustig, alle gevaarlijke dingen heb ik nu opgeborgen.' Grijnsde hij. Zijn Shurikens lagen in de kast, en meer wapens dan dat had hij ook niet echt. Sasuke keek naar de deur opening. Waar nu een jongen stond, met daar achter nog meer jongens. Ze keken hem raar aan. 'Heb je een probleem?' Zei Sasuke tegen ze. 'N-nee.' Hakkelde de jongen die voor de deur stond. 'Zo te zien kan je het prima vinden met dat meisje.' Zei een van de jongens erachter. 'Klopt.' Antwoorde Sasuke rustig terug. Hij had wel door dat ze hem probeerde de grond in te trappen. Het zou ze toch niet lukken. De jongen die voorop stond was blijkbaar bang. Vast gedwongen door de anderen. 'Komop.' Zei een van de jongens die achter het kleintje voor stonden. 'Wat ik jullie probleem? Mag ik niet eens met een meisje rondhangen?' Zei Sasuke droog. 'In een roze kamer?' Sneerde een van de andere jongens terug. 'Mh, boeid mij werkelijk niets wat voor kleur een kamer heeft.' Zei Sasuke droog. 'Komop, laten we gaan.' Zei een van de andere jongens. 'Wacht eventjes! Hij is wel intresant..' Zei een van de andere jongens. 'Komop!' Zei weer een ander. Toen liepen ze allemaal weg. 'Wat een rare gozers..' Zei Sasuke droogjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://change.narutorpg.org
Angelina

Angelina


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 24-06-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Overal en nergens x)

Character sheet
Leeftijd: 15 jaar.
Kracht (Max. 4): Ze kan haar oogkleur veranderen, helen, schild en haar element is vuur.
Partner: -

Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ...   Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ... Emptyvr jun 25, 2010 12:37 pm

'Oké, dan niet.' zei Angelina tegen Sasuke. Ze glimlachtte even en streek haar pony voor haar ogen weg. 'Doe maar rustig, alle gevaarlijke dingen heb ik nu opgeborgen.' Grijnsde hij. Ze haalde haar schouders even op. 'Ik zal je niet veraden hoor.' zei Angelina met een engelachtige grijns op haar gezicht maar ze sprak oprecht. Ze zou nooit iemand veraden, dat was slecht en laf. Opeens stond er een groep jongens in de deuropening. Angeline fronste haar voorhoofd even. Wat was er zo interessant aan deze kamer? Ze zuchtte even en wierp een kalme blik op de groep jongens. Na een tijdje liep de groep jongens weer door. Angelina schudde haar hoofd even. 'Inderdaad, dat waren echt hele vreemde gozers.' stemde Angelina droog in. Wat was er mis met de kleur roze? Ze lachtte even kort in zichzelf en keek daarna Sasuke weer aan. 'Waarom proberen ze heel de tijd jou in de grond te trappen?' vroeg Angelina nieuwsgierig aan hem. Half verwachtte ze dat hij het zou weten en aan de andere kant dacht ze dat hij het ook niet wist. Ze glimlachtte even en ging op het bed liggen, ze leunde op haar elleboog en lag op haar zij naar Sasuke toe. 'Hoe was het om opgeleid tot ninja te worden?' vroeg ze toen met een onderdrukte nieuwsgierigheid in haar stem aan hem. Een nieuwsgierige twinkeling verscheen in haar ogen terwijl ze rustig op antwoord wachtte...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sasuke
Admin
Sasuke


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 17-06-10
Woonplaats : .. o.O

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar.
Kracht (Max. 4): Kan in verschillende dieren veranderen. Is heel snel. Sharingan. Jutsu's.
Partner: -

Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ...   Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ... Emptyvr jun 25, 2010 1:22 pm

Sasuke keek naar Angelina en grijnsde. 'Waarom ze mij de grond in trappen? Omdat ik de gozer in een roze meisjes kamer ben denk ik zo..' Zei hij kalm. 'Ik krijg ze nog wel.' Zei hij toen. De grijns verdween. Hij keek Angelina serieus aan toen hij weer op zijn bed ging zitten. 'Mijn schooltijd..' Zei Sasuke. 'Ik wil het je wel vertellen hoor.' Zei hij rustig en haalde een keertje diep adem om toen zijn verhaal te beginnen. 'Het was niet echt heel makkelijk daarzo. Ik zat in een klas met een paar kinderen, eentje daarvan moest nog maar een Jutsu beheersen voordat hij door mocht voor zijn examen. Je weet wat Jutsu's zijn toch? Dat zijn bepaalde krachten die je kan uitvoeren als je voldoende chakra hebt ervoor.' Zei Sasuke kalm, hij haalde een keertje adem. 'Toen hij door was werden we in groepjes opgedeeld. Ik zat samen in een team met Naruto, de jongen die eindelijk zijn laatste Jutsu had geleerd voor zijn examen en Sakura. Samen met Sensei Kakashi waren wij Team 7.' Sasuke keek of Angelina het nog kon volgen, hij gokte van wel. 'Naruto is niet zomaar iemand. Ooit gehoord van de legende van de Nine Tailed fox? Ik denk het niet. Maar goed, het was een vos die bijna onze hele stad verwoestte, onze Hokage, iemand die het meeste kracht bezit van ons dorp, kon hem stoppen. Maar hij moest zijn eigen leven er voor geven. Uit eindelijk hebben ze de Nine Tailed fox opgesloten in een lichaam, die van Naruto. Ik heb hem nooit onderschat. Maar hij blijft soms rare dingen doen.' Sasuke glimlachtte lichtjes. 'Afijn, wij hebben samen ons door nóg een examen heen gewerkt. Sensei Kakashi gaf ons een vrij moeilijke opdracht die, toen we het door hadden, simpeler bleek dan hij eigenlijk was. Dus zo.. ben ik eigenlijk een Ninja geworden.' Zei hij tegen Angelina en grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://change.narutorpg.org
Angelina

Angelina


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 24-06-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Overal en nergens x)

Character sheet
Leeftijd: 15 jaar.
Kracht (Max. 4): Ze kan haar oogkleur veranderen, helen, schild en haar element is vuur.
Partner: -

Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ...   Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ... Emptyvr jun 25, 2010 1:36 pm

Angelina lachtte even. 'Wat is er zo erg aan de kleur roze?' vroeg Angelina lachend aan Sasuke. Sasuke zou zijn verhaal gaan beginnen. Angelina knikte even bemoedigend naar hem en luisterde aandachtig naar zijn verhaal. Het was een lang, maar boeiend verhaal. Angelina hield haar hoofd op het laatste stuk een tikje schuin. 'Cool.' was het enige wat ze uitbracht als opmerking over zijn verhaal, ze grijnsde even en ging rechtop op het bed zitten. Ze keek naar de band die op Sasuke's hoofd zat, daar had hij niks over gezegd in het verhaal. Het zou vast niet zo'n belangrijke rol spelen in de schooltijd van Sasuke. 'Wat moest je doen in die opdracht?' vroeg Angelina nieuwsgierig aan hem, ze glimlachtte even naar hem streek alweer haar pony voor haar ogen weg. 'Weten die gozers dat je een ninja bent?' vroeg Angelina met een grijns aan hem. Als die gozers dat niet wisten kon Sasuke ze heel makkelijk terug pakken met zijn ninja kunsten. Ze grinnikte even bij de gedachte daaraan. 'Je moet die jongens wel echt terug pakken, hé?' zei Angelina op een vragende toon tegen Sasuke. Ze deed haar benen over elkaar en keek naar de deur die nog steeds wijd open stond, ze wilde niet dat die jongens zouden horen dat Sasuke een ninja was als ze dat nog niet wisten. Het leek haar namelijk erg amusant om te zien hoe erg de jongens zouden schrikken, vooral de gedachte aan de gezichtsuitdrukkingen van die jongens leek haar grappig. Ze besloot om daar verder niet meer over na te denken want haar gedachten over de groep jongens waren nogal gemeen vond ze...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sasuke
Admin
Sasuke


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 17-06-10
Woonplaats : .. o.O

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar.
Kracht (Max. 4): Kan in verschillende dieren veranderen. Is heel snel. Sharingan. Jutsu's.
Partner: -

Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ...   Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ... Emptyvr jun 25, 2010 2:01 pm

Sasuke dacht na, wat was die opdracht ookal weer.. ohja! 'Die opdracht. Die was achteraf lachwekkend.' Zei hij met een grijns. 'Kakashi had twee belletjes, als we een van die twee te pakken kregen mocht de gene die hem had verder en was die geslaagd, de gene die uiteindelijk overbleef zonder belletje, ging terug zonder lunch en mocht ook niet meer verder studeren. Achteraf bleek het allemaal een grapje te zijn van dat niet verder studeren, maar het klonk er gemeend. Wij kregen hem allemaal afzonderlijk niet te pakken. Toen Kakashi dus gegeten had en we nog een paar minuten hadden voor het middag was, besloten we samen te werken. Naruto zat toch aan een paal vast geknoopt.' Sasuke grijnsde. 'Sakura en ik hebben het uiteindelijk voor elkaar gekregen.' Grijnsde Sasuke. Hij tikte tegen zijn hoofdband. 'Toen kregen we alle drie deze,'Hij stopte eventjes en tikte tegen zijn hoofdband aan. 'Omdat we afgestudeerd waren. Daarna zijn we bijna alleen maar missie's gaan doen.' Zei hij rustig. 'Die jongens? Die weten helemaal niets van mij, jij bent de enige.' Zei hij tegen Angelina. 'Tuurlijk pak ik ze terug, ik ga straks toch nog eventjes naar buiten, ik hoop dat ik ze tegen kom!' Zei hij met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://change.narutorpg.org
Angelina

Angelina


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 24-06-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Overal en nergens x)

Character sheet
Leeftijd: 15 jaar.
Kracht (Max. 4): Ze kan haar oogkleur veranderen, helen, schild en haar element is vuur.
Partner: -

Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ...   Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ... Emptyvr jun 25, 2010 2:15 pm

Angelina luisterde ook weer zonder commetaar te geven naar dit verhaal. Toen Sasuke klaar was met zijn verhaal grijnsde Angelina. 'Dus eigenlijk was het een soort les? Dat samenwerken belangrijk is?' vroeg ze nieuwsgierig aan hem. Ze glimlachtte even bij het horen dat zij de enige was die wist dat Sasuke een ninja was. 'Ja, dat hoop ik ook voor jou. Maar eerst moet je een plan bedenken om ze terug te pakken!' zei ze op een vrolijke toon tegen Sasuke. Ze glimlachtte en probeerde iets te bedenken, ze wist alleen niet wat Sasuke allemaal kon met zijn ninja vaardigheden dus liet ze dat onderwerp maar even in haar hoofd liggen. Ze zuchtte even en keek Sasuke weer aan. 'Als je een plan bedacht hebt mag je ze pas aanvallen.' zei ze op een bevelende toon tegen hem, ze grijnsde even naar hem. Ze aarzelde even om te vragen wat Sasuke allemaal had geleerd in zijn ninja opleiding maar ze besloot om het gewoon even te vragen. 'Wat heb je allemaal geleerd in je ninja opleiding?' vroeg ze aan hem, ze wist natuurlijk wel wat dingen maar ze wilde alles weten. Zo nieuwsgierig was ze nou eenmaal. Ze glimlachtte even naar hem en wachtte geduldig op antwoord en ze bedacht zich dat zij de vragensteller was geworden en Sasuke de antwoorder. Ze grijnsde even...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sasuke
Admin
Sasuke


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 17-06-10
Woonplaats : .. o.O

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar.
Kracht (Max. 4): Kan in verschillende dieren veranderen. Is heel snel. Sharingan. Jutsu's.
Partner: -

Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ...   Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ... Emptyvr jun 25, 2010 2:51 pm

Sasuke grijnsde toen Angelina zei dat het meer op een soort les leek. 'Daar heb je inderdaad gelijk in.' Zei hij tegen haar en glimlachtte. Opeens begon Angelina over plannen. 'Plannen kan ik niet echt goed uitwerken. Je weet nooit wat je tegenstander van plan is.' Zei Sasuke, hij herhaalde nu letterlijk de woorden van Kakashi. 'Dat vertelde Kakashi me ooit eens.' Zei hij tegen haar en grijnsde. Plannen maken lukte toch niet, je tegenstander kon totaal het tegenover gestelde doen van wat jij verwachtte van hem. Toen begon Angelina over wat hij allemaal had geleerd. 'Geleerd..' Zei hij rustig. 'Aller eerst het theoretische deel, over Hokage's enzo. Toen pas zijn we praktischer verder gegaan. Toen pas zijn we meer gaan leren over Chakra en Jutsu's enzo..' Zei Sasuke. 'Ik kan aardig wat, misschien wel meer dan een kind van mijn leeftijd zou horen te kunnen.' Zei hij en grijnsde er bij. 'Z'n opleiding is zeker niet makkelijk. Maarja. Het was niet voor niets.. Itachi gaat boeten.' Mompelde hij zachtjes. Sasuke keek naar Angelina. Zou zij he gehoord hebben? Hij hoopte toch van niet. Anders mocht hij ook nog het hele verhaal achter zijn broer Itachi uit gaan leggen. Hij sprak niet graag over Itachi. Sasuke rekte zich uit, hij keek voor zich uit. Zou hij zometeen maar naar buiten gaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://change.narutorpg.org
Angelina

Angelina


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 24-06-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Overal en nergens x)

Character sheet
Leeftijd: 15 jaar.
Kracht (Max. 4): Ze kan haar oogkleur veranderen, helen, schild en haar element is vuur.
Partner: -

Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ...   Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ... Emptyvr jun 25, 2010 3:11 pm

'Maar je kan wel een plan bedenken van wat je in de eerste instantie zou gaan doen.' drong Angelina aan. Ze vond de woorden die Sasuke uitsprak wijs klinken, ze was dan ook niet verbaasd dat zijn wijze leraar dat ooit eens gezegd had. Sasuke vertelde weer een klein verhaaltje en Angelina lusiterde niet zo aandachtig als eerst, ze begon lichtelijk verveeld te raken en keek Sasuke toen hij klaar was met zijn verhaaltje weer aan. Angelina was aan het bedenken wat ze zo meteen zou gaan doen. Ze zuchtte en stond op uit het bed liep naar de deuropening. Ze draaide zich nog even om en glimlachtte naar Sasuke. 'Ik ga. Ik kan niet nog langer naar verhaaltjes luisteren.' zei Angelina met een grijns tegen Sasuke. Ze zwaaide even naar hem, schonk hem een laatste glimlach en verdween toen uit de kamer. Even later kwam ze weer terug. 'Ik ben wat vergeten.' zei ze zacht en ze liep meteen naar haar kledingkast. Ze trok de deurtjes snel open en pakte haar vest en trok het aan. Haar hand ging even door haar haar en ze streek haar pony nog een keer uit haar gezicht. Ze sloot de deurtjes van de kledingkast zachtjes en liep weg. Ze zwaaide nog een keer naar Sasuke voordat ze naar buiten ging...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sasuke
Admin
Sasuke


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 17-06-10
Woonplaats : .. o.O

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar.
Kracht (Max. 4): Kan in verschillende dieren veranderen. Is heel snel. Sharingan. Jutsu's.
Partner: -

Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ...   Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ... Emptyza jun 26, 2010 7:45 am

Sasuke's blik volgde Angelina. Die weer begon over een plan. Angelina luisterde niet meer zo aandachtig als dat ze eerst had gedaan. Sasuke zuchtte en keek naar het raam. Sasuke zou zo maar eens naar buiten gaan, een luchtje scheppen. Angelina was de eerste die wat ging doen, ze stond op en liep richting de deur. 'Ik ga. Ik kan niet nog langer naar verhaaltjes luisteren.' Zei ze egen hem. 'Best. Ik moet ook nog wat dingen doen,' Zei hij tegen haar en stond ook op. Sasuke zag dat ze de kamer uit verdween en toen iets later weer terug kwam. 'Ik ben wat vergeten.' Zei ze tegen hem. Hij knikte. Ze liep naar haar kast, trok de deurtjes open en pakte er een vest uit. Ze deed de deurtjes weer dicht en liep weg. Sasuke stond op en liep ook richting de deur. Hij keek naar links en rechts voordat hij een voet in de gang zette die naar buiten zou leiden. Toen stak hij zijn handen in zijn zakken en liep richting de deur, die het gebouw uit ging. Achter zich hoorde hij nog wat stemmen. Die wel bekend waren nadat ze een paar keer voor de deur van de slaapkamer hadden gestaan. Het waren diezelde jongens als eerst. Sasuke liep snel door, hopend dat ze hem zouden volgen..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://change.narutorpg.org
Sasuke
Admin
Sasuke


Aantal berichten : 146
Registratiedatum : 17-06-10
Woonplaats : .. o.O

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar.
Kracht (Max. 4): Kan in verschillende dieren veranderen. Is heel snel. Sharingan. Jutsu's.
Partner: -

Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ...   Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ... Emptywo jun 30, 2010 6:45 pm

(Dubbelpost. Maar ach. :3)

Sasuke keek rond, er was niemand in de gang, en dat was maar goed ook. Hij had een snee. Hij begon halverwege zijn wang en eindigde ergens in zijn nek. Hij had nogal veel gevochten de laatste tijd, en daarbij ook zijn Sharingan gebruikt. Sasuke sloeg af en liep zijn kamer in. Hij keek naar het bed, wat alweer opnieuw was opgemaakt. Volgens hem hadden de mensen die in Degree werkten gewoon niets te doen. Hele dagen rotzooit van kinderen opruimen en bedden opmaken. Het leek wel alsof die mensen gewoon geen leven hadden. Sasuke liet zich op het bed vallen, over zijn hele lichaam had hij schrammen, maar die snee in zijn nek was nog aardig diep. Hij mocht wel wat beter uit kijken met zijn vechtpartijtjes. Sasuke keek naar het raam, de gordijnen zaten dicht. Hij keek weer naar het plafond. Wanneer zou Angelina terug komen? Zou ze wel eens terug komen? Ze was vast bang voor hem of wat dan ook, net als die jongens. Zij verdiende het gewoon, Angelina niet. Sasuke zuchtten en keek naar de deur, hopend dat er zo iemand door heen zou lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://change.narutorpg.org
Angelina

Angelina


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 24-06-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Overal en nergens x)

Character sheet
Leeftijd: 15 jaar.
Kracht (Max. 4): Ze kan haar oogkleur veranderen, helen, schild en haar element is vuur.
Partner: -

Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ...   Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ... Emptyzo jul 04, 2010 7:10 pm

_________________

Angelina had gehoord dat Sasuke overgeplaatst was naar een andere kamer. Ze had geen idee waarom. Misschien vondt hij haar gewoon niet aardig en wilde hij perse bij iemand anders op de kamer slapen. Ze sloeg haar armen over elkaar en liep haar kamer binnen, de deur van haar kamer stond al open en die liet ze ook open. Ze liep naar het raam toe en deed de gordijnen nors open waardoor de zon meteen de hele kamer verlichtte. Even zuchtte Angelina en liet ze zich op haar bed vallen. Misschien sliep Sasuke wel nog gewoon op deze kamer en had ze het verkeerd gehoord of Sasuke vondt haar gewoon helemaal niet aardig en haatte hij haar en wilde hij perse in een andere kamer slapen. Een zucht verliet haar keel en ze kreeg een raar gevoel in haar buik. Ze wilde niet onaardig gevonden worden en ze wilde al helemaal niet gehaat worden. Ze draaide zich op haar buik en verborg haar gezicht in haar kussen. Ze had Sasuke nog wel haar vuurdieren willen laten zien. Ze onderdrukte nog een zucht. Als Sasuke echt naar een andere slaapkamer was overgeplaatst moest er toch een nieuw iemand bij haar op de kamer slapen. Ze draaide zich op haar rug en keek naar het plafond. Misschien vond haar nieuwe kamergenoot haar ook wel helemaal niet aardig en haatte haar nieuwe kamergenoot haar ook wel. Ze wreef even met de achterkant van haar hand in haar oog en streek haar pony voor haar ogen weg. Ze dacht voetstappen op de gang te horen maar reageerde er niet op en bleef naar het plafond kijken terwijl ze op haar rug op het bed lag...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ...   Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ... Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Slaapkamer van Angelina en nieuwe kamergenoot: ...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuwe kamer, nieuwe mensen.
» Nieuwe kamer...
» Slaapkamer van Raven en Natas
» Jongen als kamergenoot???...
» Mijn kamer.. En... Een kamergenoot?!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Change! :: [RPG] Het Degree-gebouw :: Slaap kamers-
Ga naar: